• Om te stoppen -ja echt stoppen- met snoepen..

    Het is ontzettend ongezond, ik snoep iedere dag, graai om het half uur naar snoep en prop me helemaal vol, ik kan gewoon blijven eten..

    Dus ik ga stoppen, mhehe ik ben benieuwd od het gaat lukken..

    Wish me good luck!


    Me so good.

    Ik zeg altijd tegen mezelf:
    'Yeah right, je pakt er nu ontschuldig ééntje, en je kunt je niet meer inhouden. Vervolgens zit je jezelf vol te proppen met ik weet niet hoeveel shit. En daarna ga je in een hoekje zitten met een overdosis zelfmedelij. Dat klopt toch niet?!'

    EstrellaVida schreef:
    Ik zeg altijd tegen mezelf:
    'Yeah right, je pakt er nu ontschuldig ééntje, en je kunt je niet meer inhouden. Vervolgens zit je jezelf vol te proppen met ik weet niet hoeveel shit. En daarna ga je in een hoekje zitten met een overdosis zelfmedelij. Dat klopt toch niet?!'

    dit herken ik zo..


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    dit herken ik zo..

    Gewoon streng zijn voor jezelf. Ik weet van mezelf, dat als ik de smaak tepakken krijg, ik me niet meer in kan houden.

    ik heb te vaak geprobeerd maar t lukt nietxD Dan neem ik bijv. geen geld mee zodat ik nix kan kopen en dan zit ik de hele pauze bij iedereen geld te bedelen om iets te kopen:P

    Je mag wel snoepen, als je het maar gezond doet (:
    Ik doe trouwens met je mee; ik snoep ook veuls te veel, en ik merk nu wel dat mijn lichaam eronder gaat lijden. Dus pak ik nu een boterham/stuk fruit als ik trek krijg :Y)

    En als je veel beweegt (joggen of zo) heb je ook wat afleiding + het is gezond :D :D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    JadeLeFright schreef:
    Heel veel succes.
    Mij zou dat nooit lukken.


    Zeewierig :D

    Ik doe met je mee,
    altijd als ik de kans heb grijp ik zoveel snoep als ik kan =(


    Trust me. I'm the doctor

    Ik heb het opgegeven, gisteren eigenlijk al, lool.
    Mijn mammie had net inkopen gedaan en dus was de snoepkast weer overvol, dus vond ik dat ik hem wat leger moest maken..


    Me so good.

    Succeeeees!
    Mij lukt het, dus dat lukt jou ook wel =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sweden schreef:
    Ik heb het opgegeven, gisteren eigenlijk al, lool.
    Mijn mammie had net inkopen gedaan en dus was de snoepkast weer overvol, dus vond ik dat ik hem wat leger moest maken..

    Ik neem mijn succes dus terug! haha :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Succeeeees!
    Mij lukt het, dus dat lukt jou ook wel =D

    whaha het is al mislukt (';


    Me so good.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik neem mijn succes dus terug! haha :p

    hahaha


    Me so good.

    Ik snoep sowieso niet. Of ja, bijna niet.

    succes(Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sweden schreef:
    (...)
    whaha het is al mislukt (';

    Ja, ik zag het juist :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dan zijn we samen. Ik ga ook ff wat minder snoep eten. Dan ziet het er in de zomer toch allemaal net wat beter uit (A).


    Alis volat propriis