• De titel klopt; het is straattaal!

Het verhaal loopt nu goed, en ik blijf bezig met schrijven. Aangezien ik echt zwaar suck in prologen, zou ik het eerste deel maar lezen, dan begrijp je het meer, denk ik. In ieder geval, veel plezier.

Hier is het verhaal.

De jonge Arte Vengeance is een brutale dominante meid. Ze is een natuurtalent achter de drums, en wil dan ook graag muzikante worden. Met een paar jongemannen begint ze een band; een rauwe punk-band genaamd 'Exogenocide'. Als zij op een klein festivalletje speelt met Exogenocide, krijgen zij na afloop een telefoontje van een platenmaatschappij; zij willen Exogenocide's nummers kopen. Arte is meer geïnteresseerd in het sterrenleventje, maar iedereen weet hoe het sterrenleventje is; concurrentie, knokken, vermageren, drank, drugs, seks, en het overstappen van band naar band.

Arte Vengeance, een jonge brutale vrouw uit een rauwe punkband gaat proberen te overleven in de Hel van Hollywood, ook al moet zij voor een uitnodiging voor een exclusieve nachtclub op haar ongeschaafde knietjes..

[ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 15:13 ]

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Ah, jongens, kom op, het enige wat ik vraag is een motivatie om door te schrijven. (no_chears)

Deel 3 staat online. *O*

Het klinkt me wel leuk.Ik zal eens kijken.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

StJimmy schreef:
    Het klinkt me wel leuk.Ik zal eens kijken.

Bij deze dank ik u.
    _O_

Oh, als je hem leest, reactie? c:

Deel 4.

Deel 5 alweer.

Als ik om half zes thuis kom vandaag, dan voorzie ik jullie weer van een nieuw deeltje. *O*

Correctie; hier is deel 6!

Ik beloof jullie nog meer delen. *O*

Deel 8~

Je schopt alleen de topic omhoog(cat)

You're beautiful.