• Topic waar het over gaat.

    Ik had mijn mening wat aardiger kunnen zeggen, en jullie mening accepteren en er niet zo op moeten reageren.

    Zoals ik in die topic al zei. Ieder zijn eigen mening & die moeten we maar accepteren, want veranderen gaat et toch niet worden.

    Dus sorry :$.

    & voor de mensen die die Justin Bieber verhalen schrijven.
    Ik haat jullie niet (: ik vind Justin Bieber alleen niet zo geweldig als jullie. Ik haat hem ook niet. Word wel gek van hem XD overal hoor je hem ;P.
    & het viel me alleen op dat de toplijst vol ermee stond en er vet veel verhalen over hem bij komen.
    & dat is ook zo met Tokio Hotel geweest en met de 16+ verhalen.

    Dus de Justin Bieber schrijvers, blijven door schrijven.
    & die Tokio Hotel schrijvers ook & de 16+ schrijvers ook (:

    Vergeven jullie het me? :$

    Bijna vergeten; De Hp schrijven & de twilight schrijvers natuurlijk ook!! en al die andere ook.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind het een beetje nep. Toen de 16+ verhalen aangevallen werden en soms ook zwaar beledigend werden die topics ook niet gesloten. Maar goed, dat is mijn mening.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vond je echt een bitch in het vorige topic. Maar toch respect voor je dat je zo'n topic als deze opent :Y)


    To infinity and beyond •

    Cthulhu schreef:
    Ik vind het een beetje nep. Toen de 16+ verhalen aangevallen werden en soms ook zwaar beledigend werden die topics ook niet gesloten. Maar goed, dat is mijn mening.


    Ik heb zelf aan dr gevraagd of ze hem wou sluiten (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Ik heb zelf aan dr gevraagd of ze hem wou sluiten (:


    Ah, dat scheelt. Maar goed, ik blijf er open minded over. Al dat gezeur krijg je toch alleen maar hoofdpijn van.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    tuurlijk, je hebt volgens mij dan ook helemaal niets misdaan, tenzij je mening uitten een misdrijf is :'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 16:49 ]


    You can't spell Draco Malfoy without DRAMA.

    Medaillion schreef:
    tuurlijk, je hebt volgens mij dan ook helemaal niets misdaan, tenzij je mening uitten een misdrijf is :'D


    wat ik zei dus :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pfew. Gezeik om niets. (:


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Nee.


    -