• Word de top 10 lijst overspoelt met Justin Bieber? o-O
    Dudes, waar gaat dat heen met de wereld o-O.
    Nog ff en ik ga geloven dat de wereld vergaat.

    -Ghehe sorry voor de bieber fans, maar dit is mijn mening dus hea ;D-

    --
    Dudies, ik heb geen zin in ruzie XD.
    Dit is mijn mening en als je vind dat ik zeur, dan vind je dat maar ;P
    Ik blijf bij mijn mening ;D.

    Die mensen die die verhalen schrijven mogen van mij gewoon verder schrijven, het viel me gewoon op. In et forum vet veel[voor mijn gevoel] en dan de lijst die me in 1 keer op viel xd.

    Leven we nou weer in vrede? ;D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 16:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Fellatio wij zeggen toch ook niet dat jij jou mening niet mag vertellen. We geven er een reactie op.


    Let's grow together as this world falls apart.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dude, ik zeg toch ook niet dat dat niet mag.


    Nee maar je beledigd de mensen die Bieber verhalen schrijven wel (;


    To infinity and beyond •

    Shawtey schreef:
    @Fellatio wij zeggen toch ook niet dat jij jou mening niet mag vertellen. We geven er een reactie op.


    Maar zo kwam het over, dat van hoe ik et vertel dat et niet aardig was. Meningen zijn nou eenmaal niet altijd aardig o-O
    Bosworth schreef:
    (...)

    Nee maar je beledigd de mensen die Bieber verhalen schrijven wel (;


    Ik heb me begin post drm ook ffveranderd (:
    Dudies, ik heb geen zin in ruzie XD.
    Dit is mijn mening en als je vind dat ik zeur, dan vind je dat maar ;P
    Ik blijf bij mijn mening ;D.

    Die mensen die die verhalen schrijven mogen van mij gewoon verder schrijven, het viel me gewoon op. In et forum vet veel[voor mijn gevoel] en dan de lijst die me in 1 keer op viel xd.

    Leven we nou weer in vrede? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Van mij mogen ze. Hun mening.. Zou beetje saai zijn als iedereen dezelfde mening heeft (:

    Ik bedoel niet dat je je mening niet mag zeggen of hebben,tuurlijk mag dat. Ik zeg alleen dat het wel wat vriendelijker mag. En omdat het jouw mening is betekent niet dat het niet kwetsen of gemeen kan zijn.
    Wel leuk trouwens jij mag je mening gewoon zeggen maar als wij onze mening over jouw mening zeggen is het niet goed.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik bedoel niet dat je je mening niet mag zeggen of hebben,tuurlijk mag dat. Ik zeg alleen dat het wel wat vriendelijker mag. En omdat het jouw mening is betekent niet dat het niet kwetsen of gemeen kan zijn.
    Wel leuk trouwens jij mag je mening gewoon zeggen maar als wij onze mening over jouw mening zeggen is het niet goed.


    amen.:Y)


    To infinity and beyond •

    @Fellatio oke dan. 'Meningen zijn eenmaal niet aardig' dan moet je deze reacties maar accepteren. En er over niet gaan zeuren. (:


    Let's grow together as this world falls apart.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik bedoel niet dat je je mening niet mag zeggen of hebben,tuurlijk mag dat. Ik zeg alleen dat het wel wat vriendelijker mag. En omdat het jouw mening is betekent niet dat het niet kwetsen of gemeen kan zijn.
    Wel leuk trouwens jij mag je mening gewoon zeggen maar als wij onze mening over jouw mening zeggen is het niet goed.


    Pardon? van mij mag je mening over mij zeggen hoor, ik heb nog steeds niet gezegt dat dat niet mocht. Maar ik mag toch wel reageren op de mening die jullie over mij hebben? Dat doen jullie toch ook over de mening die ik heb


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shawtey schreef:
    @Fellatio oke dan. 'Meningen zijn eenmaal niet aardig' dan moet je deze reacties maar accepteren. En er over niet gaan zeuren. (:


    Ik accepteer dat ze zo over mij zijn, maar ik geef dan wel mijn mening erover ;)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als het irriteerd kijk er dan gewoon niet naar --'

    Kunnen we u stoppen met ruzie maken(cat)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Positive schreef:
    Als het irriteerd kijk er dan gewoon niet naar --'


    To infinity and beyond •

    Joooooooooooongens!
    Deze discussie is er al te vaak geweest!
    Hou toch op met die top 5 en ga gewoon de stories lezen die JIJ leuk vindt.
    Pfft, jullie vallen in herhaling!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat ben ik blij dat het een keer niet de 16+ verhalen zijn die dat gezeik krijgen. Misschien weten die schrijvers/schrijfsters nu ook eens hoe het voelt om (onterecht) aangevallen te worden op hun verhalen. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Marquise schreef:
    is dat dan zo?
    ghehe ik kijk niet naar die toplijst :'D
    he ja, het is zo


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    @Fellatio. Eh. Aan je reacties te zien zit je het niet te accepteren. Je kon het ook wat aardig zeggen. Van plaats van; 'waar gaat dat heen met de wereld' Dan beledig je mensen wel. Je accepteer het maar gewoon. Mensen vinden bieber story's eenmaal leuk. Want met dit gezeik bereik je helemaal niks mee. Just saying. (:


    Let's grow together as this world falls apart.