• Word de top 10 lijst overspoelt met Justin Bieber? o-O
    Dudes, waar gaat dat heen met de wereld o-O.
    Nog ff en ik ga geloven dat de wereld vergaat.

    -Ghehe sorry voor de bieber fans, maar dit is mijn mening dus hea ;D-

    --
    Dudies, ik heb geen zin in ruzie XD.
    Dit is mijn mening en als je vind dat ik zeur, dan vind je dat maar ;P
    Ik blijf bij mijn mening ;D.

    Die mensen die die verhalen schrijven mogen van mij gewoon verder schrijven, het viel me gewoon op. In et forum vet veel[voor mijn gevoel] en dan de lijst die me in 1 keer op viel xd.

    Leven we nou weer in vrede? ;D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 16:20 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    IK WEET WAT WE MOETEN DOEN!
    Iedereen anti-Bieber verhalen schrijven, allé hup!
    Haha, just kiddin', you know.


    Where there is a sea there are pirates...

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dude, ik zeik niet, ik zei dat het me opviel. aangezien we er nu overspoelt door worden.. zowel in et forum als in de toplijst..


    Je zeurt wel hier kijk maar:

    Dudes, waar gaat dat heen met de wereld o-O.
    Nog ff en ik ga geloven dat de wereld vergaat.


    Dat zeggen wij toch ook niet als er weer eens een TH, draco, HP of een 16+ verhaal in staat?


    To infinity and beyond •

    dudes !! ;D is er iemand die alle hypes in 1 verhaal kan gooien ? ;D

    dus 16+ & Tokio Hotel & Justin Bieber? ;D
    kijken ofdat aanslaat


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bosworth schreef:
    (...)

    Je zeurt wel hier kijk maar:

    Dudes, waar gaat dat heen met de wereld o-O.
    Nog ff en ik ga geloven dat de wereld vergaat.


    Dat zeggen wij toch ook niet als er weer eens een TH, draco, HP of een 16+ verhaal in staat?

    Dat zeggen jullie niet omdat er bijna geen TH, Draco, HP of 16+ verhalen meer zijn.
    Althans... er staat geen enkele meer in de top 5. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Bosworth schreef:
    (...)

    Je zeurt wel hier kijk maar:

    Dudes, waar gaat dat heen met de wereld o-O.
    Nog ff en ik ga geloven dat de wereld vergaat.


    Dat zeggen wij toch ook niet als er weer eens een TH, draco, HP of een 16+ verhaal in staat?


    Tjah, als jij dat al zeuren vind XD.
    Mja, van mij mogen ze zeuren hoor ;D

    maar zoals ik al eerder zei, het is dubbelop. in et forum zie je steeds meer van justin bieber, en in de lijst ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Captain schreef:
    (...)
    Dat zeggen jullie niet omdat er bijna geen TH, Draco, HP of 16+ verhalen meer zijn.
    Althans... er staat geen enkele meer in de top 5. (:


    Nou erzijn er genoeg. Er is een periode geweest dat het alleen maar 16+ verhalen waren.


    To infinity and beyond •

    Die verhalen krijgen nu eenmaal veen kudo's dus staan ze in de top. Mensen vinden die verhalen nu eenmaal leuk. Hou dus op met zeuren,ja dat doe je wel,je doet er niks aan.
    En dit is nou niet bepaalt aardig tegenover de schrijvers en de fans he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fellatio schreef:
    (...)

    Tjah, als jij dat al zeuren vind XD.
    Mja, van mij mogen ze zeuren hoor ;D

    maar zoals ik al eerder zei, het is dubbelop. in et forum zie je steeds meer van justin bieber, en in de lijst ;D


    D'r zijn op dit moment gewoon meer Beliebers. Boeiend? Er is ook een periode van Tokio hotel geweest.


    To infinity and beyond •

    StJimmy schreef:
    Die verhalen krijgen nu eenmaal veen kudo's dus staan ze in de top. Mensen vinden die verhalen nu eenmaal leuk. Hou dus op met zeuren,ja dat doe je wel,je doet er niks aan.
    En dit is nou niet bepaalt aardig tegenover de schrijvers en de fans he.


    To infinity and beyond •

    StJimmy schreef:
    Die verhalen krijgen nu eenmaal veen kudo's dus staan ze in de top. Mensen vinden die verhalen nu eenmaal leuk. Hou dus op met zeuren,ja dat doe je wel,je doet er niks aan.
    En dit is nou niet bepaalt aardig tegenover de schrijvers en de fans he.


    Sorry, maar dat is mijn mening zoals ik al zei ;) en beetje vaag als ik mijn eige mening niet eens kan vertellen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Fellatio Ja so what? Wij vertellen nu ook onze mening over JOU. Beetje raar dat wij onze eigen mening niet eens kunnen vertellen.


    Let's grow together as this world falls apart.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Sorry, maar dat is mijn mening zoals ik al zei ;) en beetje vaag als ik mijn eige mening niet eens kan vertellen

    Je kan het ook op een aardige manier zeggen. "Dudes, waar gaat dat heen met de wereld o-O. Nog ff en ik ga geloven dat de wereld vergaat." is niet bepaald aardig.
    Jij vind het toch ook niet leuk als dat voer jouw verhalen of de artiest waar jij fan van bent word gezegt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Shawtey schreef:
    @Fellatio Ja so what? Wij vertellen nu ook onze mening over JOU. Beetje raar dat wij onze eigen mening niet eens kunnen vertellen.

    Ze zegt niet dat jullie dat niet mogen doen. Ze zegt gewoon dat zij haar eigen mening wil uiten.
    Maar iets over jullie mening heeft ze volgens mij niks gezegd?


    Where there is a sea there are pirates...

    Shawtey schreef:
    @Fellatio Ja so what? Wij vertellen nu ook onze mening over JOU. Beetje raar dat wij onze eigen mening niet eens kunnen vertellen.


    Dude, ik zeg toch ook niet dat dat niet mag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je kan het ook op een aardige manier zeggen. "Dudes, waar gaat dat heen met de wereld o-O. Nog ff en ik ga geloven dat de wereld vergaat." is niet bepaald aardig.
    Jij vind het toch ook niet leuk als dat voer jouw verhalen of de artiest waar jij fan van bent word gezegt.


    Van mij mogen ze. Hun mening.. Zou beetje saai zijn als iedereen dezelfde mening heeft (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you