• Wat waren jullie aan het doen toen de wereld verging?

Ik was om 6 uur aan het douchen en om 8 uur onderweg naar POTC4 in de Kuip. 's Nachts was ik lekker aan het slapen en ik werd de volgende ochtend toch nog wakker.

(krul)

[ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 13:48 ]

Your make-up is terrible

pannekoeken aan het eten :9~

Shoganai i ne~

Ik zat in de trein om 6 uur en om 8 uur zat ik achter de computer (cat)

Omg 6 uur aan het eten, om 8 uur tv aan het kijken, en vannacht lekker aan het slapen (:

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

om 6 uur aan het eten. toen op de ipad,naar de buren op plein voor verjaardag tot 3 uur vanochtend spelletjes en geer en goor over de vloer gekeken. om half twaalf vanmiddadg werd ik wakker:OxD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Om 6 uur was ik aan het barbecueën, om 8 uur was ik PotC aan het kijken en vannacht heb ik niet geslapen omdat ik waarschijnlijk iets verkeerds heb gegeten tijdens de BBQ en dus verging van de buikpijn D:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Alcatraz schreef:
    Aan het Quizletten, (:

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Om 6 uur zat ik in de bus en om 8 uur keek ik televisie en zat ik op Quizlet.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Beneden bij mijn ouders -die bijna weg gingen- super gezellig aan het aftellen van '5, 4, 3, 2, 1, BOEM!'

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Ik at een Pannekoek :')

A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

Clairvoyant schreef:
    (...)
    hihi, ik ga t straks proberen (krul)

Warme appel! En wat honing ^^

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Sensei schreef:
    Ik at een Pannekoek :')

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Omg 6 uur lag ik te slapen en om 8 uur was ik film kijken.

Aangezien de wereld om 0.00 uur zou vergaan, was ik toen bij Wild Beasts :')
    Erg goede live muziek als je ten onder zou gaan hahahah. En daarna zei Twin Shadow nog: "We were supposed to be dead now" Heel grappig :'D

As travars

Het was trouwens 6 uur Amerikaanse tijd, en dus 0.00 uur Nederlandse tijd

As travars

Om 6 uur was ik op een familie feest dessert aan het eten, om 8 uur zat ik in de auto, en in de nacht was ik Latijn aan het leren (:

effort never betrays you