• Toestemming wedstrijd
    Hallo,

    je hebt toestemming om met je schrijfwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    groetjes Amused.




    Juryleden:
    Holmes
    PrayForYou
    Glasgow
    Fantasy

    Heel erg bedankt juryleden! Zonder jullie had ik het NIET gered!!

    Hé lieve schrijvers!
    Ten eerste wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie geduld en voor het meedoen en mee BLIJVEN doen! maar nu kan ik toch echt zeggen dat de wedstrijd is AFGELOPEN!
    De scorekaarten zal ik zoals gewoonlijk op verzoek opsturen!
    Hieronder jullie punten en de plek waarop jullie zijn geëindigd!
    En het was spannend hoor!
    De verschillen zijn héél erg klein!!

    En dan nu is het tijd voor de bekendmaking van de Winnaar!

    1st place met 35 punten: Knoxville!

    2nd place met 34 punten: Privacy!
    3rd place met 33,5 punten: Bronte!






    Thanks for joining. Jullie hebben het allemaal geweldig gedaan!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 22:14 ]


    What’s your existence measured by?

    Smeagol schreef:
    ik moet hellaas zeggen dat ik stop, ik heb gewoon geen tijd voor school en deze wedstrijd ):
    sorry


    Zonde! jammer, maar is goed :) succes met school!


    What’s your existence measured by?

    Het spijt me, maar ik moet stoppen met deze wedstrijd. Mijn nieuwe opleiding neemt veel tid in beslag ): I'm sorry.


    To infinity and beyond •

    Moscow schreef:
    Het spijt me, maar ik moet stoppen met deze wedstrijd. Mijn nieuwe opleiding neemt veel tid in beslag ): I'm sorry.


    Jammer... er blijven niet veel mensen over xD maar veel succes!


    What’s your existence measured by?

    Het spijt me echt heel erg en ik weet dat ik al de derde ben, maar ik moet stoppen met deze wedstrijd. Met school en sport en drummen, lukt het nu gewoon niet ook omdat er nog al veel persoonlijke problemen tussen zitten, het spijt me echt heel erg. So sprry:(


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    PrayForYou schreef:
    Het spijt me echt heel erg en ik weet dat ik al de derde ben, maar ik moet stoppen met deze wedstrijd. Met school en sport en drummen, lukt het nu gewoon niet ook omdat er nog al veel persoonlijke problemen tussen zitten, het spijt me echt heel erg. So sprry:(


    Jammer xD dat zijn er inderdaad al wel veel! maar veel succes met alles en sterkte!


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Jammer xD dat zijn er inderdaad al wel veel! maar veel succes met alles en sterkte!


    Dankje, als de problemen er niet bij waren gekomen was ik wel door gegaan, maar het lukt nu gewoon even niet.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Kan ik uitstel vragen? Zit midden in mijn toetsweek en pff, er zit zoveel geschiedenis en nog meer in mijn hoofd dat ik even geen plek voor dit heb.

    Locomatic schreef:
    Kan ik uitstel vragen? Zit midden in mijn toetsweek en pff, er zit zoveel geschiedenis en nog meer in mijn hoofd dat ik even geen plek voor dit heb.


    Natuurlijk, je bent ruim op tijd! tot wanneer zou je uitstel willen?


    What’s your existence measured by?

    Zou ik ook uitstel mogen ? Ik loop een beetje vast en volgende week begint mijn PWW...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Knoxville schreef:
    Zou ik ook uitstel mogen ? Ik loop een beetje vast en volgende week begint mijn PWW...


    Vraagje: Wie hebben er allemaal proef werk week volgende week? want anders stel ik de eindtijd gewoon uit tot na de proef werk week? dat lijkt me dan handiger :)


    What’s your existence measured by?

    Mijne is tot maandag dus 22 juni is voor mij prima.

    Die van mij begint de 22e , tot de woensdag die week daarna...


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik hem nog tot woensdag testen --'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oké, we doen dan gewoon voor iedereen een aparte inleverdatum :)
    twee dagen na de toetsweek, redden jullie dat?


    What’s your existence measured by?

    Ja hoor , dat gaat denk ik wel lukken :3
    Thanks


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.