• Toestemming wedstrijd
    Hallo,

    je hebt toestemming om met je schrijfwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    groetjes Amused.




    Juryleden:
    Holmes
    PrayForYou
    Glasgow
    Fantasy

    Heel erg bedankt juryleden! Zonder jullie had ik het NIET gered!!

    Hé lieve schrijvers!
    Ten eerste wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie geduld en voor het meedoen en mee BLIJVEN doen! maar nu kan ik toch echt zeggen dat de wedstrijd is AFGELOPEN!
    De scorekaarten zal ik zoals gewoonlijk op verzoek opsturen!
    Hieronder jullie punten en de plek waarop jullie zijn geëindigd!
    En het was spannend hoor!
    De verschillen zijn héél erg klein!!

    En dan nu is het tijd voor de bekendmaking van de Winnaar!

    1st place met 35 punten: Knoxville!

    2nd place met 34 punten: Privacy!
    3rd place met 33,5 punten: Bronte!






    Thanks for joining. Jullie hebben het allemaal geweldig gedaan!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 22:14 ]


    What’s your existence measured by?

    Before schreef:
    Wil je er ook even bij zetten dat ik stop?


    Is goed :) jammer dat je ermee ophoudt


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Is goed :) jammer dat je ermee ophoudt

    Als ik toch punten blijf verliezen kan ik niet anders


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Als ik toch punten blijf verliezen kan ik niet anders


    Ik snap het dat je het niet leuk vind, maar ik heb nu gezegd dat een uitstel echt niet meer kan, aangezien je al bijna een week uitstel hebt gehad, en dat je toen niet op de computer kon komen is ook spijtig. Maar als je je hoofd ernaar zet zou je makkelijk nog een goed stuk kunnen schrijven en maar 10 punten verliezen.
    Ik vind het een beetje jammer dat je er zo over door blijft gaan alsof het mijn schuld is. Regels zijn nou eenmaal regels.


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Ik snap het dat je het niet leuk vind, maar ik heb nu gezegd dat een uitstel echt niet meer kan, aangezien je al bijna een week uitstel hebt gehad, en dat je toen niet op de computer kon komen is ook spijtig. Maar als je je hoofd ernaar zet zou je makkelijk nog een goed stuk kunnen schrijven en maar 10 punten verliezen.
    Ik vind het een beetje jammer dat je er zo over door blijft gaan alsof het mijn schuld is. Regels zijn nou eenmaal regels.

    Nou, jij misschien, maar ik niet. Weet je hoe moeilijk die opdracht was? -.-'
    Ik zag niet dat het jou schuld is, maar jij zou er rekening mee moeten gehouden hebben dat ik niet in de mogelijkheid was om uitstel te vragen. Anyway, ik ga hierover ophouden. Het verpest mijn dag alleen maar


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Nou, jij misschien, maar ik niet. Weet je hoe moeilijk die opdracht was? -.-'
    Ik zag niet dat het jou schuld is, maar jij zou er rekening mee moeten gehouden hebben dat ik niet in de mogelijkheid was om uitstel te vragen. Anyway, ik ga hierover ophouden. Het verpest mijn dag alleen maar


    Ik mag me er niet mee bemoeien. Stoute ik!
    Maar zij moet zich toch ook gewoon aan de gestelde regels houden? Daarnaast was de opdracht een prima opdracht. En niet op de computer mogen is geen reden om niet te schrijven. Pen en papier bestaan nog.

    @Fantasy Ik vind dat je het prima doet. Jammer dat er zoveel mensen zich hebben ingeschreven zonder er echt over na te denken, waardoor ze zich nu allemaal afmelden. Da's toch balen.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Privacy schreef:
    (...)

    Ik mag me er niet mee bemoeien. Stoute ik!
    Maar zij moet zich toch ook gewoon aan de gestelde regels houden? Daarnaast was de opdracht een prima opdracht. En niet op de computer mogen is geen reden om niet te schrijven. Pen en papier bestaan nog.

    @Fantasy Ik vind dat je het prima doet. Jammer dat er zoveel mensen zich hebben ingeschreven zonder er echt over na te denken, waardoor ze zich nu allemaal afmelden. Da's toch balen.

    Ik had examens, nee, hij was moeilijk, ik kan niet direct iets uit mijn duim zuigen, die volgende 2 dagen mocht ik ook niet op mijn kamer zitten, waar ik anders zou schrijven, + ik was de opdracht vergeten, fijn hé --' Spreek niet over me, en wat ik kan doen, als je me niet kent.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Ik had examens, nee, hij was moeilijk, ik kan niet direct iets uit mijn duim zuigen, die volgende 2 dagen mocht ik ook niet op mijn kamer zitten, waar ik anders zou schrijven, + ik was de opdracht vergeten, fijn hé --' Spreek niet over me, en wat ik kan doen, als je me niet kent.


    Mijn excuses.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Wanneer komen de resultaten?

    Zo snel mogelijk, ik moet ook op zoek naar nieuwe juryleden voor erbij want ik heb geen goed contact met deze, ook zijn ze erg druk dus extra juryleden zullen wel handig zijn.


    What’s your existence measured by?

    Ik volg dit topic om te zien hoe zo'n wedstrijd werkt. En ik wil wel helpen. Ik heb geen ervaring, maar ik zou het graag doen. x)


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Fantasy schreef:
    Zo snel mogelijk, ik moet ook op zoek naar nieuwe juryleden voor erbij want ik heb geen goed contact met deze, ook zijn ze erg druk dus extra juryleden zullen wel handig zijn.



    Ik wil best jurylid zijn..
    Mijn problemen zijn nu namenlijk opgelost en ik heb weer meer tijd. Vooral omdat mijn vakantie eigenlijk nu al begonnen is want ik heb pww maar dat is makkelijk....


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Glasgow schreef:
    Ik volg dit topic om te zien hoe zo'n wedstrijd werkt. En ik wil wel helpen. Ik heb geen ervaring, maar ik zou het graag doen. x)


    Graag! en ik kan je helpen uiteraard :D Ik stuur je zo wel een privé berichtje!


    What’s your existence measured by?

    Ik wil anders wel helpen in de jury


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hé Iedereen,

    Sorry voor de afwezigheid! donderdag kwamen er kennissen uit Friesland over en daar ben ik dus een beetje mee bezig geweest, gisteren gaf ik een bbq en dat kostte ook een hele dag, maar vanaf vandaag ga ik weer jureren!!
    Heel erg sorry maar Promise van mij: Deze week zijn ze gejureerd! het liefst nog voor donderdag!


    What’s your existence measured by?

    Wanner komt de voglende opdracht en de beoordeling?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one