• Toestemming wedstrijd
    Hallo,

    je hebt toestemming om met je schrijfwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    groetjes Amused.




    Juryleden:
    Holmes
    PrayForYou
    Glasgow
    Fantasy

    Heel erg bedankt juryleden! Zonder jullie had ik het NIET gered!!

    Hé lieve schrijvers!
    Ten eerste wil ik jullie heel erg bedanken voor jullie geduld en voor het meedoen en mee BLIJVEN doen! maar nu kan ik toch echt zeggen dat de wedstrijd is AFGELOPEN!
    De scorekaarten zal ik zoals gewoonlijk op verzoek opsturen!
    Hieronder jullie punten en de plek waarop jullie zijn geëindigd!
    En het was spannend hoor!
    De verschillen zijn héél erg klein!!

    En dan nu is het tijd voor de bekendmaking van de Winnaar!

    1st place met 35 punten: Knoxville!

    2nd place met 34 punten: Privacy!
    3rd place met 33,5 punten: Bronte!






    Thanks for joining. Jullie hebben het allemaal geweldig gedaan!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 22:14 ]


    What’s your existence measured by?

    Ik ben nu bezig en realiseerde ineens dat er voor niemand eigenlijk gemiddelden van de vorige ronde te zien zijn. Dat vind ik op zich niet erg, maar ik vroeg me af of mensen die bij hun scorekaart gekregen hadden of dat ik de enige ben die het niet weet. >~<


    Am I gay? I am ecstatic!

    heb jij je scorekaart de vorige ronde bij mij aangevraagd? want dan kun je natuurlijk altijd zelf je gemiddelde uitrekenen


    What’s your existence measured by?

    Haha! Oh, ja. Oeps! Ik ben er soms met mijn hoofd niet bij. Never mind. (:
    Btw, ik zie dat er uitstel is voor iemand tot 1 juli. De vorige ronde moesten we wachten, moet dat deze keer weer? Want dan gaat het wel erg lang duren. (wees niet bang, ik ga niet stoppen met de wedstrijd, hoor.(krul))


    Am I gay? I am ecstatic!

    Privacy schreef:
    Haha! Oh, ja. Oeps! Ik ben er soms met mijn hoofd niet bij. Never mind. (:
    Btw, ik zie dat er uitstel is voor iemand tot 1 juli. De vorige ronde moesten we wachten, moet dat deze keer weer? Want dan gaat het wel erg lang duren. (wees niet bang, ik ga niet stoppen met de wedstrijd, hoor.(krul))



    Nee ik ga gewoon beginnen met jureren op de 20ste :)
    Hopelijk heb ik dan alle opdrachten binnen, het gaat dus dan alleen wel even duren voor je hoort of je door bent naar ronde 3 of niet.


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)


    Nee ik ga gewoon beginnen met jureren op de 20ste :)
    Hopelijk heb ik dan alle opdrachten binnen, het gaat dus dan alleen wel even duren voor je hoort of je door bent naar ronde 3 of niet.

    Dat is okay, hoor. (:


    Am I gay? I am ecstatic!

    Nee, wacht (nu ga ik me dom voelen, maar goed), je krijgt dus per ronde een cijfer tussen de 0 en de 50. Dus eigenlijk moet je gewoon je punten bij elkaar optellen? Hoe kan dat als ik zoveel verschillende cijfers heb? Moet ik daar dan eerst het gemiddelde van berekenen per onderdeel en ze dan bij elkaar optellen?


    Am I gay? I am ecstatic!

    Privacy schreef:
    Nee, wacht (nu ga ik me dom voelen, maar goed), je krijgt dus per ronde een cijfer tussen de 0 en de 50. Dus eigenlijk moet je gewoon je punten bij elkaar optellen? Hoe kan dat als ik zoveel verschillende cijfers heb? Moet ik daar dan eerst het gemiddelde van berekenen per onderdeel en ze dan bij elkaar optellen?


    Ja, je moet de punten bij elkaar optellen.
    en dat cijfer tussen de 0 en 50 komt omdat we op 5 punten nakijken, zoals je hierboven kan lezen.
    En op elk van die punten waar we op nakijken kan je 10 punten verdienen, in totaal dus 50.

    Een gemiddelde kan dus wel worden uitgerekend, maar het is niet echt nodig omdat we gewoon kijken wie de meeste punten heeft gehaald :)
    Ik hoop dat je het nu snapt? ben niet zo goed in uitleggen:P


    What’s your existence measured by?

    O, wacht, ik ben dit helemaal vergeten! Ik heb nog niks.
    EDIT: niet gezien dat ik uitstel had.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 12:53 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    O, wacht, ik ben dit helemaal vergeten! Ik heb nog niks.
    EDIT: niet gezien dat ik uitstel had.


    Haha, goed opgelet :P
    Je hebt toetsweek toch? daarom heb je uitstel ;)
    Succes met schrijven!


    What’s your existence measured by?

    Fantasy schreef:
    (...)

    Haha, goed opgelet :P
    Je hebt toetsweek toch? daarom heb je uitstel ;)
    Succes met schrijven!

    Ja, nog 2 examens
    Dank je (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Het gaat lekker al. :P

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 15:12 ]


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Fantasy schreef:
    (...)

    Ja, je moet de punten bij elkaar optellen.
    en dat cijfer tussen de 0 en 50 komt omdat we op 5 punten nakijken, zoals je hierboven kan lezen.
    En op elk van die punten waar we op nakijken kan je 10 punten verdienen, in totaal dus 50.

    Een gemiddelde kan dus wel worden uitgerekend, maar het is niet echt nodig omdat we gewoon kijken wie de meeste punten heeft gehaald :)
    Ik hoop dat je het nu snapt? ben niet zo goed in uitleggen:P


    Ja, dat snap ik. (: Maar ik bedoel dat ik van twee personen punten heb gekregen voor de 5 onderdelen. Dus daar moet ik nu eerst een gemiddelde van trekken, voor ik ze kan optellen. (krul)


    Am I gay? I am ecstatic!

    Privacy schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik. (: Maar ik bedoel dat ik van twee personen punten heb gekregen voor de 5 onderdelen. Dus daar moet ik nu eerst een gemiddelde van trekken, voor ik ze kan optellen. (krul)


    Oh ja, natuurlijk ;)
    Was ik even vergeten (A)
    Hopelijk gaat het beoordelen deze ronde wat soepeler..


    What’s your existence measured by?

    Ik kan absoluut niet meer inleveren, ik heb nog geen concreet idee, zit 100 woorden ver en heb geen tijd gehad


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Echt blij dat ik uitstel heb, nog twee toetsen en ik ben klaar met leren(no_chears)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one