• oke, ik vindt het dus dikke onzin,
    maar ff serieus,
    stel je voor, het was je laatste dag op aarde, wat zou je dan allemaal doen in 24 uur?


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    heelveel:W

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 21:52 ]

    Heel erg depressief zijn want dat zou willen zeggen dat ik nét mijn vijftiende verjaardag zou mislopen. D:
    En verder heb ik écht geen idee. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    She schreef:
    de death note films afkijken.
    ik moet het nog steeds doen ^^


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Naar mijn vriend rennen -rennen ja, de treinen zitten dan veel te vol!- en hem niet meer los laten :Y) En mijn familie meesleuren, want die wil ik er ook bij hebben 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou naar Jamie gaan en hem vertellen wat ik voor hem voel enhopen dat hij het zelfde voor mij voelt, en als het niet zo is keihard in huilen uirtbarsten, en dan vlokkig dat de wereld helemaal niet vergaat en schaam ik me dood en wil ik dus eigenlijk gewoon helemaal dood en loop ik weg naar Amearika naar Atlanta en ga daar naar een goede vriend van me en ga daar een nieuw leven op starten en beroemd worden en dan wil Jamie mij wel maar ik hhem niet.....

    No just jockin, maar ik zou wel serieus nar Jamie gaan en het hem vertellen om daarna keihard naar mijn huis te fietsen en me te schamen omdat KSK hem het dan toch nog heb verteld, en dan gaan we dood.......

    Maar ja ik leef nu oo nog.......


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Naar Dougie Poynter gaan en hem de liefde verklaren..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fantasyfull schreef:
    heelveel:W


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fantasyfull schreef:
    heelveel:W

    Ik zou om eerlijk te zijn niet als maagd willen sterven. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    O god, echt heel veel. Sowieso een aantal mensen mijn excuses aanbieden voor wat ik gedaan heb, een aantal mensen eens flink de waarheid zeggen over wat ik van ze vind, verder nog even lekker tegendraads toen tegen de politie en daarna hier gezellig thuis met de familie een van onze disco-avondjes houden. :')

    En ja, nog veel meer dingen natuurlijk, maar dit sowieso, als eerste.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sex drugs and alcohol ;D
    Normaal gezien ben ik tegen drugs ...maar voor die ene keer?
    Why not? ^-^

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 22:17 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Madagascar schreef:
    Ik zou om eerlijk te zijn niet als maagd willen sterven. x)

    Join the club! ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    We leven nog *doet vreugde dansje*


    Bij me fam zijn en bij me lieve vriendje
    En heeel veek sigaretten roken. ja ik hen een slechte gewoonte xD

    En nog veel meer


    What is youre favo scary movie?

    Catdog schreef:
    een zelfmoord plegen. -meen ik serieus.
    dan heb je wel pech als de wereld niet vergaat :/
    ik zou gewoon niets doen :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Quixotic schreef:
    Nou, wat heb ik altijd al willen doen? Uh, spiegels, borden en glazen gooien tegen een muur. Keihard gillend in m'n nakie buiten rond rennen. Alleen van huis gaan met m'n mp3 en gewoon ergens heen gaan, om me heen kijken. Brieven schrijven naar mensen die ik lief heb en ze die laten lezen. Eerlijk zijn, de hele dag lang en doen wat ík wil.


    Hope goes lost but never dies.