• Ik ben laatst tijdens gym gebeukt door een jongen uit mijn klas, nu heb ik een vet grote blauwe/gele plek op mijn arm. Dat heb ik dus al sinds woensdag, en ik had toen een vest aan. Mijn mentor die spoort niet echt, want volgens mij denkt hij dat ik thuis mishandeld word of zo. maar goed, een vriendin van me die had het koud, en dus wou ze mijn vest aan. alleen ik had er zelf ook maar een tank top onder, en het was tijdens mentorles, dus ik wou mijn vest niet uit doen. Wou zij perse dat ik lied zien dat ik een tanktop aan had. maar ik deed dat dus niet omdat mijn mentor super dicht bij ons stond en naar ons keek, en als hij die blauwe/gele plek zag zie ik heb er echt voor aan om jeugdzorg te bellen, want daar heeft hij vaak genoeg mee gedreigt. toen werd die vriendin boos op me omdat ik haar mijn vest niet wou geven. Maar nu doet ze gelukkig weer 'normaal' tegen me. Nou, dat wou ik even vertellen, niet dat het zo interesant is. dus nog iemand iets op school mee gemaakt wat je kwijt wil?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Haha XD gezellig boos worden omdat je je vest niet uit wou dien.. trouwens als ze de volgende keer weer wilt zien dat je een tanktop aan heb kan jij je schouder gwn laten zien (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dus jouw vriendin werd boos op je omdat je je vest niet aan haar wilde geven? Sorry hoor, maar dan moet ze zelf maar een vest mee nemen?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Dus jouw vriendin werd boos op je omdat je je vest niet aan haar wilde geven? Sorry hoor, maar dan moet ze zelf maar een vest mee nemen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ghehe ik heb ook zo een klastitularis dacht die vrouw dus dat ik mezelf sneed omdat ik drie sneetjes had van mijn kat. :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.