• wie is hier allemaal bang voor vandaag?,ik vind het wel spannend als het 6 uur is maar denk niet dat iedereen in 1x dood kan gaaan


    Where words fail, music speaks

    Ik heb om 8 uur een afspraak, dus beter gaan we 6 uur amerikaanse tijd dood (nerd)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Het is ook niet dat het zo zal zijn van boem, iedereen dood. En om 6u hier is het 12u in Amerika en zo veel uur in weet ik veel waar, dus dat klopt van geen kanten :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Het is ook niet dat het zo zal zijn van boem, iedereen dood. En om 6u hier is het 12u in Amerika en zo veel uur in weet ik veel waar, dus dat klopt van geen kanten :'D

    Ze rekenen op de tijd van Jeruzalem. Wanneer het daar 6 uur is, is het hier 5 uur.


    Het is 5 uur en er gebeurd niets. ö

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 16:50 ]


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Sensei schreef:
    (...)
    Ze rekenen op de tijd van Jeruzalem. Wanneer het daar 6 uur is, is het hier 5 uur.


    Het is 5 uur en er gebeurd niets. ö
    ja idd


    Where words fail, music speaks

    vorig jaar op een zaterdag was dat ook. toen waas ik bang en wou ik liever bij mijn fam. zijn ipv. scouting. ik leef nog nu is het idd. bulshit. net als 2000 gaan we dood nou nog niks van gemerkt. in 2010 en 2011 gingen we dood. we gaan wel vaak dood is eht niet. als het wel waar is voel je er toch niks van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sensei schreef:
    De reden waarom de wereld vandaag zal moeten vergaan:

    (...)



    dus hij is op mijn verjaardag gekruisigd.. dan wel heel wat jaartjes ervoor??

    gezelliggg


    maar nee ik denk niet dat ik dit geloof en hoop et van niet hem net nieuw hempje en slippertjes gehaald en ik wil er nog wel van kunnen genieten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I'm still alive! (:
    Nee, ik geloof er niet in,


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Zijn we nu dood?(nerd)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Zijn we nu dood?(nerd)


    Ja. (cat)


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Sensei schreef:
    (...)

    Ja. (cat)


    Damned.. dan maar in mijn dooie lijf genieten van me nieuwe slippertjes en hempje


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, ik ben niet bang.
    Het kan goed zijn dat de wereld vergaat, maar niet nu. Niet op dit moment.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'