• wie is hier allemaal bang voor vandaag?,ik vind het wel spannend als het 6 uur is maar denk niet dat iedereen in 1x dood kan gaaan


    Where words fail, music speaks

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Hahahaa lol!(:
    lowl:P


    Where words fail, music speaks

    De reden waarom de wereld vandaag zal moeten vergaan:

    -The number 5 equals “atonement”, the number 10 equals “completeness”, and the number 17 equals “heaven”.
    -Christ hung on the cross on April 1, 33 AD. The time between April 1, 33 AD and April 1, 2011 is 1,978 years.
    -If 1,978 is multiplied by 365.2422 days (the number of days in a solar year), the result is 722,449.
    -The time between April 1 and May 21 is 51 days.
    -51 + 722,449 = 722,500.
    -(5 × 10 × 17)2 or (atonement × completeness × heaven)2 also equals 722,500.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    soREAL schreef:
    (...) haha xD iedereen zegt verschillende dingen wat is nu de waarheid?

    Dat zullen we nooit weten (cat)* mysterieuze deuntje op de achtergrond*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Is dat vandaag? Goed om te weten.
    Nee ik ben niet bang,ik geloof in Ragnarök niet in de voorspellingen van de Bijbel(het is toch uit de Bijbel).
    En al was Ragnarök vandaag dan was ik nog niet bang omdat het na Ragnarök allemaal weer opgebouwd word en alles weet goed komt.
    Ik snap sowieso niet waarom de Christenen bang zijn voor het einde,je zou zeggen dat zij geloven dat hun God voor hun zou zorgen en beschermen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sensei schreef:
    De reden waarom de wereld vandaag zal moeten vergaan:

    (...)

    Ja, ach. Nu geloof ik er niet meer in (x
    Toch denk ik dat ik wel iets van spanning voel, gewoon om alle ophef etc.


    Felix

    We gaan vandaag niet dood, de wereld vergaat niet dit jaar of volgend jaar met dat 2012 gebeuren. Áls we vergaan, áls, dan gaat dat heel langzaam, niet in één keer knal poef dood.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    In 2000 ging de wereld ook vergaan, hebben jullie er iets van gemerkt? Ik niet hoor. (cat)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Sabertooth schreef:
    Ik geloof er totaal niet in.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eerst zien, dan geloven. (krul)


    wth.

    achhja, als de wereld moet vergaan dan doet ie dat toch lekker? maar ik denk dat ik toch wel ff nu een afscheidsbriefje voor al mijn vrienden& vriendinnen ga schrijven :P


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Achjoh, áls de wereld vergaat, dan vergaan we tenminste met z'n allen. (:


    Opgeven is geen optie.

    De theorie dat het tot oktober kan duren is al helemaal onzin!
    Dat zeggen ze nu opeens omdat ze beseffen dat dit een normale dag is.
    En die theorie slaat niet aan bij het concept dat vandaag de Dag des Ordeels is, want als er iets zou gebeuren, dan vandaag.

    Mensen laat je aub niet bangmaken, er zijn al zoveel van deze datums geweest. Mensen willen het gewoon zo graag geloven, omdat ze willen dat een "Apocalyps" gebeurt wanneer zij leven. Op 1 Januari 2000 moesten we ook al allemaal vernietigd zijn, op 6 Juni 2006 ook.. er zijn belangrijkere dingen om ons zorgen om te maken zoals Global Warming (opwarming van de aarde)


    Here & Now

    Het zoveelste topic... Er gebeurt echt niks,


    Kill them with kindness.

    Sensei schreef:
    De reden waarom de wereld vandaag zal moeten vergaan:

    (...)


    Vergezocht, wauw ongelooflijk, zo kan ik bij elke datum wel iets verzinnen hoor.


    Here & Now

    En daarbij. Àls het vandaag zou gebeuren, gaan we ten onder met meer dan 6 miljard mensen. Who cares? Je weet het daarna dan toch niet meer :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~