Dat hangt van de persoon af. Er zijn mensen die bang zijn dat er achter ieder hoekje de dood schuilt, maar er zijn er ook genoeg voor wie het eigenlijk weinig uitmaakt.
Rocket schreef: Het zal iedereen wel eens bezig houden, maar of het nou echt een stempel drukt. Dat verschilt per persoon, er zijn genoeg mensen die hem spacen door de dood, maar er zijn ook mensen die zich er over het algemeen niet mee bezig houden en niet aan denken bij wat ze in het leven doen.
StJimmy schreef:
Eens,verlies maar eens iemand van wie je houd,of iemand die je kent.Je bent nooit meer de zelfde.
of gewoon een dier..-deze week is mijn hond overleden- en ik vond en vind het heel erg. dus ik denk gewoon het verlies van iets waarvan je houdt, verandert je
UnSourire schreef:
De dood hoort bij het leven, iedereen weet dat hij ooit zal sterven maar het blijft altijd schokkend als iemand sterft, hoe verwacht het ook mag zijn.
Abilities schreef:
Dat hangt van de persoon af. Er zijn mensen die bang zijn dat er achter ieder hoekje de dood schuilt, maar er zijn er ook genoeg voor wie het eigenlijk weinig uitmaakt.
Captain schreef:
Ik vind dat je niet teveel moet stilstaan bij de dood. Leef gewoon je leven en accepteer dat de dood daar gewoon een deel van is, anders maak je het jezelf moeilijk.