• De stelling van vandaag luidt:
    De dood drukt een stempel op het leven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nah, mensen worden er alleen maar gestresst en paranoia van ouwe.

    Dubstep drukt een stempel op je leven, ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmmm... half denk ik.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, want dan kun je niks meer aanpassen van wat mensen van je vinden.

    Ja, denk ik wel, maar de dood is gewoon een deel van het leven. Zonder de dood geen leven.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat je niet teveel moet stilstaan bij de dood. Leef gewoon je leven en accepteer dat de dood daar gewoon een deel van is, anders maak je het jezelf moeilijk.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik denk dat het voor iedereen verschillend is, de een is er meer mee bezig dan de ander. Toch denk ik wel dat iedereen beseft dat iedereen uiteindelijk dood gaan.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Het drukt wel de nodige pressure op het leven om iets te presteren, om iets te maken van je leven. Dus ja.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Het drukt wel de nodige pressure op het leven om iets te presteren, om iets te maken van je leven. Dus ja.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het zal iedereen wel eens bezig houden, maar of het nou echt een stempel drukt. Dat verschilt per persoon, er zijn genoeg mensen die hem spacen door de dood, maar er zijn ook mensen die zich er over het algemeen niet mee bezig houden en niet aan denken bij wat ze in het leven doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eens, ze denken dat vandaag de wereld vergaat, ik kan je zeggen, de kans dat de wereld instort is nog kleiner dan dat je dood gaat door een kleuter die je met watjes bekogeld... XD


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Waarom snap ik deze stelling niet? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rocket schreef:
    Het zal iedereen wel eens bezig houden, maar of het nou echt een stempel drukt. Dat verschilt per persoon, er zijn genoeg mensen die hem spacen door de dood, maar er zijn ook mensen die zich er over het algemeen niet mee bezig houden en niet aan denken bij wat ze in het leven doen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    De dood hoort bij het leven, iedereen weet dat hij ooit zal sterven maar het blijft altijd schokkend als iemand sterft, hoe verwacht het ook mag zijn.

    Eens dus eigenlijk.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Assassin schreef:
    Ja, denk ik wel, maar de dood is gewoon een deel van het leven. Zonder de dood geen leven.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hmm. Ik denk dat ik hem begin te snappen. (krul)
    De dood geeft in zekere zin zin aan het leven. Het geeft je een reden om het echt nu te doen, want misschien gaat het morgen al niet meer.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'