• De laatste tijd doe ik heel raar. Ik vermager heel veel, terwijl ik heel normaal eet en ook geen stress ofzo heb of andere reden waardoor je kan vermageren. Ik ben héél moe. Ik heb bv. paarse kringen onder mijn ogen en deze middag ben ik door mijn benen gezakt. Ik voel me heel slecht en ik ging al eens naar de dokter en die zei dat ze geen oorzaak konden vinden. Ik heb in weinig dingen zin en ben heel stil de laatste tijd, want normaal gezien ben ik een heel vrolijk, hyper iemand.


    The best things in life aren't things.

    Heb je iets vreselijks meegemaakt in je verleden misschien?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    Heb je iets vreselijks meegemaakt in je verleden misschien?

    Redelijk veel zelfs.


    The best things in life aren't things.

    Canales schreef:
    (...)
    Redelijk veel zelfs.

    Misschien dat het daardoor komt en had je een soort van blackout (ik zeg maar iets) ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Of je hebt last van bloedarmoede? Dat kan ook.


    I wish you were here.

    misschien Pfeiffer?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik kan er niets voor bedenken maar zo als Sabertooth zegt kan best wezen dat je een soort van Black out krijgt xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Naar de dokter blijven gaan en blijven zeuren wat er is. Bij mij gingen ze pas na 3 maanden tests uitvoeren die ze niet vaak doen, omdat ze duurder zijn en het bijna nooit voorkomt dat iemand last heeft van de dingen die ze testen.

    het eerste waar ik aan dacht was een SOA:$:$:$:$:$:$:$:$ daar hadden we het vandaag op school namelijk over:$

    sorry:$

    Ik denk dat je misschien bloedarmmoede hebt? Of pheiffer?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Je kan toch ook één of andere worm in je maag hebben, nee ? o.o Heb ik ooit eens gehoord.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Animale schreef:
    Je kan toch ook één of andere worm in je maag hebben, nee ? o.o Heb ik ooit eens gehoord.

    Dacht ik ook aan (:


    effort never betrays you

    Bloedarmoede of pfeiffer denk ik. Maar kan maar zo dat het erger is ;o


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Je moet inderdaad gewoon naar de dokter blijven gaan, vraag desnoods om een andere huisarts (second opinion)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Eet je meer? Misschien Diabetes?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Fearow schreef:
    (...)
    Dacht ik ook aan (:


    Een lintworm, maar die poep je weer uit heb ik gehoord x'd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Animale schreef:
    Je kan toch ook één of andere worm in je maag hebben, nee ? o.o Heb ik ooit eens gehoord.


    Lintworm bedoel je^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain