• Ohmygosgh;igóigbv'wjo]pk ... Ik zag vandaag voor het eerst in bijna een jaar een goede vriend van mijn neef (en ook een vriend van mij), waar ik áltijd al een soort zwak/crush voor heb gehad ... Ondanks m'n vriend ... Het nadeel, hij is véél meer bereikbaar dan bijvoorbeeld een celeb & dude, ik heb een vrieeend [Die ik ook nog maar eens 1x per jaar zie, omdat hij in Nieuw Zeeland woont!].
    Omg, ik ben gelijk van slag af, want of 'ie 't nu bewust deed of niet, hij flirtte wel steeds met me & aaaaah, nu heb ik last van hormonen en gevoelens. Wat moet ik doen? ;-;
    Oh damn, ik raak dadelijk nog in paniek, gaat echt nergens over, maar ik weet écht niet wat ik hier nu mee aan moet. Volgens mij ga ik hier nooit overheen komen. :(
    - Ik wil het ook niet eens, maar het is gewoon een soort natuurlijk gevoel wat slecht te negeren is. Ik doe er niks mee, maar hoe de fuck kan ik iets aan dat gevoel doen? x.x

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 18:50 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.