• Als iedereen zegt waar hij/zij zich aan ergert, mag ik dat ook. Ik zie nu al meerdere keren, dat mensen elkaar tips gaan geven bij een story. Daar is natuurlijk helemaal niets mis mee, maar dan wordt het nogal lomp gebracht. En dan wordt er "/mijn mening" achter gezet. Nee goh, dat snappen we ook wel. (':
    Bovendien, als je het aardig brengt, zullen mensen het waarschijnlijk heus niet zo erg vinden om opbouwende kritiek te ontvangen.
    Ik vind het alleen zo overkomen van 'ik weet wel hoe het moet' als je het lomp brengt.

    Bam.(bat)


    everything, in time

    Sommige mensen vinden het lastig dat goed te brengen :')
    Maar ik snap wel wat je bedoelt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I don't get you, Lenos. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I get it. Oeh, en dat is best wel toevallig omdat ik van plan ben zometeen een topic te openen, zodat ik tips kan krijgen.


    <3

    Professor schreef:
    I don't get you, Lenos. D:


    What part don't you get?;o


    everything, in time

    Daar heb ik nou ook last van, dan gebruikt iemand aanhalingstekens, dus ik typ het in een reactie, en zodra ik het teruglees klinkt het echt zo van:
    'Ja ik weet het beter, dus luister maar naar mij' en dan zeg ik uiteindelijk helemaal niets :'D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 17:39 ]

    Progeny schreef:
    (...)

    What part don't you get?;o


    Nee, wacht, ik snap het al. Ik vind het opzich niet zo erg, want ja het is tenslotte vaak opbouwend kritiek. En met dat mijn mening, beter wel dan niet. Anders kom je zo over van: Ja zo moet het dus en het kan me niet schelen of je het erg vindt of niet, want zo moet het. Hihi. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    (...)

    Nee, wacht, ik snap het al. Ik vind het opzich niet zo erg, want ja het is tenslotte vaak opbouwend kritiek. En met dat mijn mening, beter wel dan niet. Anders kom je zo over van: Ja zo moet het dus en het kan me niet schelen of je het erg vindt of niet, want zo moet het. Hihi. :Y)


    Je snapt het nog niet helemaal, lief. D:
    Ik heb ook niets tegen de kritiek die er wordt gegeven, maar meer de manier waarop het wordt gebracht. Dat '/mijn mening' kun je ook anders brengen, bijvoorbeeld.:'D


    everything, in time

    Kun je eens een voorbeeld noemen? Want volgens mij denk ik iets heel anders dan dat jij bedoeld


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zonder kritiek kan je ook niks voortbrengen. Als je niet tegen kritiek kan, moet je ook niks proberen. Als je iets post om alleen goede reacties te krijgen, dan vind ik dat een beetje dom. Je schrijft namelijk voor een publiek als je je verhalen op Q zet en sinds we een vrij land zijn, mag dat publiek ook zijn mening uiten over die verhalen.
    Het is niet dat als iemand zich eraan ergert dat we er allemaal opeens mee moeten stoppen.
    Als je iets wil bereiken, dan is kritiek daar één van de belangrijkste middelen voor.


    Where there is a sea there are pirates...

    Soundeffect schreef:
    Kun je eens een voorbeeld noemen? Want volgens mij denk ik iets heel anders dan dat jij bedoeld


    Eh, ik denk het. Ik verzin wel iets. De onderstaande reactie wordt een reactie op een promotietopic:

    "Ik vind je schrijfstijl totaal niet fijn om te lezen. Je zegt de hele tijd 'de' waar het 'het' moet zijn en andersom. Dat is irritant, schrijf gewoon Nederlands, want zo leest het echt niet fijn. /mijn mening."


    everything, in time

    Captain schreef:
    Zonder kritiek kan je ook niks voortbrengen. Als je niet tegen kritiek kan, moet je ook niks proberen. Als je iets post om alleen goede reacties te krijgen, dan vind ik dat een beetje dom. Je schrijft namelijk voor een publiek als je je verhalen op Q zet en sinds we een vrij land zijn, mag dat publiek ook zijn mening uiten over die verhalen.
    Het is niet dat als iemand zich eraan ergert dat we er allemaal opeens mee moeten stoppen.
    Als je iets wil bereiken, dan is kritiek daar één van de belangrijkste middelen voor.


    Het gaat totaal niet om de kritiek, lollol. Dus beweer niet zomaar dat ik er niet tegen kan.:'D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 17:45 ]


    everything, in time

    Ja je hebt gelijk (';

    ~mijn mening


    Me so good.

    Defensive schreef:
    Sommige mensen vinden het lastig dat goed te brengen :')
    Maar ik snap wel wat je bedoelt.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Progeny schreef:
    (...)

    Het gaat totaal niet om de kritiek, lollol. Dus beweer niet zomaar dat ik er niet tegen kan.:'D

    Spreek je jezelf nu tegen?

    "Bovendien, als je het aardig brengt, zullen mensen het waarschijnlijk heus niet zo erg vinden om opbouwende kritiek te ontvangen."

    Ik zeg niet dat jij er niet tegen kan, hoe moet ik dat nou weten?
    Ik zeg dat je eraan ergeren dat iemand kritiek geeft op iets en erbij zegt dat dat gewoon zijn mening is, best wel egoïstisch is.
    Iedereen mag zijn mening uiten op alle mogelijke manieren, want die heeft er recht op. Was dat niet het geval, dan zou jij ook dit topic niet mogen openen.
    Als jij dat mag doen, dan mag ik en al de rest dat ook. Opbouwend of afbrekend.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Spreek je jezelf nu tegen?

    "Bovendien, als je het aardig brengt, zullen mensen het waarschijnlijk heus niet zo erg vinden om opbouwende kritiek te ontvangen."

    Ik zeg niet dat jij er niet tegen kan, hoe moet ik dat nou weten?
    Ik zeg dat je eraan ergeren dat iemand kritiek geeft op iets en erbij zegt dat dat gewoon zijn mening is, best wel egoïstisch is.
    Iedereen mag zijn mening uiten op alle mogelijke manieren, want die heeft er recht op. Was dat niet het geval, dan zou jij ook dit topic niet mogen openen.
    Als jij dat mag doen, dan mag ik en al de rest dat ook. Opbouwend of afbrekend.


    Er staat opbouwende kritiek. Maar mijn hele punt gaat over de manier waarop je het brengt, dat is heel wat anders.:'D


    everything, in time