• De mensen in de VS geloven er helemaal in,dat zaterdag de wereld vergaat,ik vind dit best eng ik weet niet of ik het moet geloven telkens weer een andere datum:S mrja om dit topic nuttig te houden,wat vind jij hiervan?,geloof je erin? p.s dit was vanochtend op het nieuws xD

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 20:36 ]


    Where words fail, music speaks

    Prisjex3 schreef:
    Komende zaterdag? o.O
    Ik geloof er niet in want ik wist het niet eens. x]


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Op school was er zo jongen, en we hadden het over eh. ja ik weet het niet eens meer. Maar hij vertelde ineens vet veel over zijn geloof enzo. En hij gelooft dus dat er 7 heilige profeten zijn. En de 7e is nu en als die dood is vergaat misschien de wereld ofzo.
    Stiekum geloof ik er niet in en probeer het te vergeten want anders leef je ook niet leuk meer ofzo. [:


    <3

    Prisjex3 schreef:
    Op school was er zo jongen, en we hadden het over eh. ja ik weet het niet eens meer. Maar hij vertelde ineens vet veel over zijn geloof enzo. En hij gelooft dus dat er 7 heilige profeten zijn. En de 7e is nu en als die dood is vergaat misschien de wereld ofzo.
    Stiekum geloof ik er niet in en probeer het te vergeten want anders leef je ook niet leuk meer ofzo. [:

    o.-' Volgens mij is dit niet waar, maar iedereen heeft zo zijn/haar eigen geloof...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    LOL weet ik dat ook weer.

    Er is al een topic hierover, en nee ik geloof het niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    nja ik zie het wel xD


    What is youre favo scary movie?

    Mweh, het zal wel. Ik heb in ieder geval de POTC marathon mee gemaakt dan 8D
    Nee, ik geloof er niet in (:


    Caution first, always.

    is al een topic over
    btw: ik geloof het niet

    NEE DAN MAG DE WERELD NIET VERGAAN!
    Ik heb namelijk een voetbaltoernooi.(A)


    <3

    Was het niet voor in oktober of november gepland? Want ik baalde dat ik mijn herexamens nog zou moeten maken moest het echt zo zijn. en nee ik geloof het niet, tenzij ze een of andere aanslag zouden plannen die de wereld gewoon doet vergaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee dat mag niet gebeuren O___o
    Ik heb afgesproken met vrienden zaterdag ;o

    ot: Ik geloof er niet in :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik merk het vanzelf wel (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    -> Slotje, is al een topic over ;)


    Life is hard and then we die