• hee gorgeous-people!!
    Ik heb een probleem en hier issie!:

    Ik heb een stuk minder vrienden door mijn muziek style want eerder was ik altijd van de RNB en hip-hop en nu meer van de Rock/Metal. De mensen waar ik me omging mochten me daarom niet meer en behandelden me gewoon al oud vuil! ik hbe nu nog een klein vriendenkringetje waar ik echt mee omga maar ik heb het gevoel dat hun mij gebruiken.. nou eigenlijk weet ik dat wel zeker! maar ik durf niet te zeggen dat ik denk dat hun me gebruiken want dan heb ik niemand meer :(

    WAT MOET IK DOENN!

    I hope someone can help me!

    Schat ik begrijp je, maar het is niet zo erg bij mij. Weetje Je hebt mij en al die andere ngo altijd je kan echt alles kwijt aan me, die mensen weten niet hoe Lief en aardig jij bent enal.x3333


    *He's the one.

    je oude vrienden: Laat de situatie zoals die is. Zij accepteerden je niet, dus zijn het je vrienden niet meer.
    Je niewe vrienden: Hahaha, je DENKT het, maar je kan het niet weten, want helaas lees je hun gedachten niet. Doe voor hun geen dingen die je niet wilt doen. En als ze dat niet accepteren moet je nieuwe vrienden zoeken.

    Schat ik begrijp je, maar het is niet zo erg bij mij. Weetje Je hebt mij en al die andere ngo altijd je kan echt alles kwijt aan me, die mensen weten niet hoe Lief en aardig jij bent enal.x3333


    x333333333333.!!

    als je vrienden je niet respecteren zoals jij bent, zijn ze het niet waard om jou vrienden te zijn!
    je kan gewoon altijd vrienden maken die naar rock en metal luisteren, zij zullen vast wel voor je open staan;)
    en je hebt mij toch ook :D
    (K) me


    i like cookies :Y)

    je oude vrienden: Laat de situatie zoals die is. Zij accepteerden je niet, dus zijn het je vrienden niet meer.
    Je niewe vrienden: Hahaha, je DENKT het, maar je kan het niet weten, want helaas lees je hun gedachten niet. Doe voor hun geen dingen die je niet wilt doen. En als ze dat niet accepteren moet je nieuwe vrienden zoeken.


    ik heb het heel gauw door als mensen mij gebruiken!!
    Bijv. alleen in je buurt rondhangen als je geld hebt of alleen naast je komen zitten bij een proefwerk die jij wel geleerd hebt en zij niet!!!

    (...)

    ik heb het heel gauw door als mensen mij gebruiken!!
    Bijv. alleen in je buurt rondhangen als je geld hebt of alleen naast je komen zitten bij een proefwerk die jij wel geleerd hebt en zij niet!!!
    zolang je het maar niet te snel tegen hun zegt, want dalijk blijkt het toch niet zo te zijn. En als je het HEELHEEL maar dan ook HEEL zeker weet, moet je minder vaak bij hun in de buurt zijn.

    als je vrienden je niet respecteren zoals jij bent, zijn ze het niet waard om jou vrienden te zijn!
    je kan gewoon altijd vrienden maken die naar rock en metal luisteren, zij zullen vast wel voor je open staan;)
    en je hebt mij toch ook :D
    (K) me


    <3 <3