• Ik heb al sinds maandag geen enkel contact meer gehad met mijn vriend, ik was gisteren niet online op msn en vandaag was ik wel online, maar hij staat op afwezig en reageerde niet toen ik hoi zei.
    Dat is nog tot daar aan toe, maar toevallig weet ik dat een goede vriendin van hem en van mij vandaag met hem heeft zitten bellen en het is niet zo dat ik bang ben dat hij haar leuker vindt of zo, maar ik vind dat hij ook wel eens een berichtje naar mij mag sturen om te kijken hoe het met mij gaat. Ik ben op msn altijd degene die een gesprek begint en het op gang probeert te houden, maar hij is gewoon zo enorm stil op msn. Ik vind het echt niet leuk meer en heb mezelf voorgenomen nu gewoon af te wachten tot hij eens een keer naar mij een berichtje stuurt.
    Iemand ook zo'n rotgevoel (gehad)?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou hem meteen vragen waarom ie zo doet. Like, come to the point.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Praat er anders met hem over,ik denk dat dat slimmer is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Praat er anders met hem over,ik denk dat dat slimmer is.

    Maar wat moet ik dan zeggen? 'heey, waarom zeg je nooit wat tegen mij?'? Ik denk niet dat hij het zou begrijpen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)
    Maar wat moet ik dan zeggen? 'heey, waarom zeg je nooit wat tegen mij?'? Ik denk niet dat hij het zou begrijpen.

    Zeg iets van dat hij de laatste tijd zo stil is en of er misschien is. In een relaties moet je die dingen toch kunnen zeggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zeg iets van dat hij de laatste tijd zo stil is en of er misschien is. In een relaties moet je die dingen toch kunnen zeggen?

    Het probleem is dat hij altijd zo stil is, behalve als we bij elkaar zijn. Dan zijn we helemaal gek op elkaar, maar voor de rest van de tijd heb ik het gevoel alsof hij niks om me geeft.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    pas er maar mee op, zo was de mijne ook, hij heeft me gedumpt voor een ander (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Same here.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Seel schreef:
    pas er maar mee op, zo was de mijne ook, hij heeft me gedumpt voor een ander (:

    Daar ben ik niet zo bang voor, ik vertrouw hem wel. Maar ik vind het gewoon niet leuk als hij dagen niks van zich laat horen, straks gebeurt er iets of zo, en ik wil niet de enige zijn die contact zoekt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik snap volledig wat je bedoelt. En ik zou ook afwachten, daarin ben ik hetzelfde zoals jij. Maar ik denk niet dat dat erg slim is. Stuur hem gewoon een berichtje hoe het gaat en kijk of hij daarop reageert. Reageert hij niet, vraag hem dan waarom hij je negeert..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lemonworld schreef:
    Ik zou hem meteen vragen waarom ie zo doet. Like, come to the point.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tranquillity schreef:
    Ik snap volledig wat je bedoelt. En ik zou ook afwachten, daarin ben ik hetzelfde zoals jij. Maar ik denk niet dat dat erg slim is. Stuur hem gewoon een berichtje hoe het gaat en kijk of hij daarop reageert. Reageert hij niet, vraag hem dan waarom hij je negeert..

    Ik heb dat al vaak genoeg gedaan, hem een berichtje sturen. Maar ik wil dat hij mij eens een berichtje stuurt, en op de een of andere manier vind ik het hard klinken als ik dat tegen hem zou zeggen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Persoonlijk kan ik me wel indenken als een jongen niet elke dag een bericht stuurt naar z'n vriendin. Het is nu woensdag, maandag was twee dagen terug. Ik vind het persoonlijk ook beter wanneer een jongen in real life laat zien hoe zeer hij je waardeert ipv op msn duizend keer vertelt hoe zeer hij van je houdt en je niet kwijt wil en blabla en dat er in het echte leven geen woord uit z'n strot komt.
    Maar goed das offtopic.
    Like others have said: zeg het tegen hem. Gewoon straight to the point. Dan weten beide partijen waar ze aan toe zijn en bovendien bespaart het heel wat stress.
    En ja, het is super annoying als jij telkens het gesprek moet starten. Ik heb altijd zoiets van: eerst begin ik, volgende keer begin jij maar :']

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 22:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehmm niet om te stoken maar als hij zoals jij het nu zegt niet geïntreseerd in jou om alleen al te vragen hoe het gaat. dan snap ik niet waarom jullie wat hebben persoonlijk vind ikk dat goede communucatie erg belangrijk is in een relatie


    I can. But i won't

    C18 schreef:
    Persoonlijk kan ik me wel indenken als een jongen niet elke dag een bericht stuurt naar z'n vriendin. Het is nu woensdag, maandag was twee dagen terug. Ik vind het persoonlijk ook beter wanneer een jongen in real life laat zien hoe zeer hij je waardeert ipv op msn duizend keer vertelt hoe zeer hij van je houdt en je niet kwijt wil en blabla en dat er in het echte leven geen woord uit z'n strot komt.
    Maar goed das offtopic.
    Like others have said: zeg het tegen hem. Gewoon straight to the point. Dan weten beide partijen waar ze aan toe zijn en bovendien bespaart het heel wat stress.
    En ja, het is super annoying als jij telkens het gesprek moet starten. Ik heb altijd zoiets van: eerst begin ik, volgende keer begin jij maar :']


    Dat kan ik ook goed begrijpen, ik vind het ook niet erg als ik hem eens een dag niet spreek. Als we elkaar in real life zien is hij ook enorm lief, maar omdat we niet heel erg dicht bij elkaar wonen zien we elkaar alleen in het weekend. Dan gaat er een hele week voorbij zonder dat we elkaar iets vertellen, want ik wil niet de enige zijn die begint te praten. Maar wanneer moet ik het er dan met hem over hebben? En hoe moet ik het er dan met hem over hebben? ;S


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oke, wacht even, over welke vriendin heb je het nu, toch niet over mij he. We zijn als broer en zus voor elkaar, hij voeld echt niet meer voor mij dan voor jou he. Als je dat maar weet!


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy