• ik word helemaal gek. Ik wil kijken of ik overgewicht heb en ik reken mijn BMI uit, en dat is 18 alleen dan staat er bij sommige dat als je onder 20 hebt ondergewicht hebb, maar dat klopt toch niet? Want ik weet zeker dat ik geen ondergewicht heb.


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    17,2 is pas de rand van ondergewicht (:

    Mijn BMI is volgens dat ding 16. =D

    Mijn BMI is op allebei 19, en op allebei gezond ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je BMI is officieel [nouja, volgens mijn fitness instructeur dan] goed van 24 tot 18.5. Boven de 24 heb je overgewicht en onder de 18.5 ondergewicht. Dus jij bent héél ver van overgewicht af en je zit héél dichtbij [of er al op] ondergewicht.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 16:52 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Op jouw leeftijd is onder de 18 ondergewicht. 18 is goed. ;)


    Numbers.

    Soundeffect schreef:
    Je BMI is officieel [nouja, volgens mijn fitness instructeur dan] goed van 21.5 tot 18.5. Boven de 21.5 heb je overgewicht en onder de 18.5 ondergewicht. Dus jij bent héél ver van overgewicht af en je zit héél dichtbij [of er al op] ondergewicht.


    Bij de 24 heb je pas overgewicht. ;)


    Numbers.

    Lotteee, beeebie (bloos). jij moet echt niet zo doen, jij bent echt niet te zwaar. en niet steeds aan zulke dingen denken ;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Bij de 24 heb je pas overgewicht. ;)


    Oja, grapje. Waar zit ik met mijn hoofd dan. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Een BMI geld alleen voor volwassenen, niet voor 'kinderen'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt