• Ik keek vroeger altijd spy kids, en ik was er echt verslaaft aan. En toen ben ik er gisteren achter gekomen dat de serie niet stopt bij deel 3, maar dat er in oktober een deel 4 uit komt! ik heb nu al met een vriend, waar ik die films altijd mee keek, afgesproken dat we naar die film gaan. Want ik heb daar echt leuke heringeringen aan. Dus, nog iemand die dat altijd keek, of iets anders als dit heeft ontdekt?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het komt me wel bekend voor, maar ik krijg er even geen beeld bij :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Het komt me wel bekend voor, maar ik krijg er even geen beeld bij :'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Lemonworld schreef:
    Het komt me wel bekend voor, maar ik krijg er even geen beeld bij :'D


    is het niet die film met een broertje en zusje die spionen zijn ofzo?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb er geloof ik 2 gezien. Spy Kids 3D en the Adventures of Sharkboy and Lavagirl.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Ooh ja, dat ken ik wel. Ik denk dat ik een beetje te oud was om er nog met kinderogen naar te kunnen kijken, maar ik vond 't wel oke :]
    Ik zit zelf te wachten tot Underworld 4 uitkomt (oh fuck, reminds me dat ik nummer 3 nog moet kijken, want weet niet zeker of ik die al heb gezien). En ik en een vriend zijn al bezig alle afleveringen van DBZ te kijken. Wish us luck :] We zijn echt net kinderen dan, om de meest onzinnige dingen gaan lopen lachen. Nu zouden ze 't echt niet meer in hun kop halen om zo'n grove 'kinderserie' te maken :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    LOL DAT MEEN JE NIET
    die films zijn zo ubercuwl (A)
    Lol lavagirl and sharkboy? die is toch niet van Spykids


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    omg, ik heb alledrie nog op dvd van toen ik klein was haahaha xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    Taraluis schreef:
    LOL DAT MEEN JE NIET
    die films zijn zo ubercuwl (A)
    Lol lavagirl and sharkboy? die is toch niet van Spykids


    -fail, daar heb je gelijk in.


    They fell in love, didn't they?

    Mag ik mee met jou en Mick? Want ik vermoed dat het Mick is, he. Want ik heb het eens opgezocht en toen kwam ik erachter dat ik die films gezien heb! :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lol ik keek dat altijd xd


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.