• Ja, ik moet morgen naar de schoolarts en heb helemaal geen idee wat me te wachten staat. Sommige zeggen dat je daar in je ondergoed moet gaan staan, of alleen je shirt uit. maar ik ga echt niet in mijn bh daar voor zo'n vrouw staan. en ik ben vorig jaar al geweest, dus ik snap het nut niet. zeg ik dat tegen een 'vriendin' zegt ze terug: ja, voor jou is het misschien handig, ik weet van mezelf dat ik gezond leef.
    nou en bedankt. ik weet ook dat ik niet een van de dunste ben, maar zo dik ben ik nou ook weer niet. Maar, weet iemand dan dus wat er allemaal gaat gebeuren bij de schoolarts? ik zit in de tweede trouwens


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    De schoolarts gaat je alleen vragen stellen over wie je bent -.-' Wat een onzin zeg, uitkleden =')


    Life is hard and then we die

    Je moet inderdaad in je ondergoed gaan staan, en ze zal écht niet raar opkijken ofzo. Verder gaat ze je meten en wegen, meer niks. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Neeee joh, ik moest me alleen meten en wegen -aangekleed- en moest een formulier invullen over thuissituaties enzo en hoe het ging met mezelf. Het stelt niet veel voor dus maak je maar geen zorgen (:

    Ik hoefde me niet uit te kleden. Je hebt een vragenlijst ingevuld.. en aan de hand daarvan gaat zij dingen vragen. Ik hoefde alleen maar op de weegschaal te staan en meten. Toen ging ze uitrekenen hoe lang ik ongeveer zal gaan worden en dat ik er gezond uitzag. Meer niet.


    To infinity and beyond •

    Pinocchio schreef:
    Neeee joh, ik moest me alleen meten en wegen -aangekleed- en moest een formulier invullen over thuissituaties enzo en hoe het ging met mezelf. Het stelt niet veel voor dus maak je maar geen zorgen (:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Lol wij hebben geen schoolarts..
    o jawel
    maar wij hoeven er alleen heen als ze denken dat er iets mis is


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je zegt toch dat je er vorig jaar ook al was? Ik denk dan dat ze ongeveer hetzelfde zullen doen, als het gewoon weer een routineonderzoek is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan