Er zijn al meerdere topics over het succes wensen met examens etc. Maar wat ik me nu afvroeg: hoe gingen je examens? Houd het gewoon up-to-date door de hele examens door
Ligt and Darkness are both very different..
Ik ben nog steeds bezig met Examens.. Morgen Wiskunde:| dat wordt een ramp Ik ben daar zo slecht in:|
It's never gonna happen, Guys.
Wiskunde gehad vandaag, mhm hij ging redelijk.
It's hard to hold a candle in the cold November Rain
Omg ik keek net de antwoorden van wiskunde ik hoop nu zo op een voldoende,, cry-
Geschiedenis ging goed! @Dragonlove2: Ik ben er ook slecht in... zit 'm helemaal te knijpen hier
[ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 22:56 ]
... But I'm weak, and what's wrong with that?
Ik ben echt klaar met die kut examens. Ik heb al 4 weken iedere dag hoofdpijn van het leren of door het maken van zo'n ding-,-
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
Soundeffect schreef: (...) Ik doe VMBO TL en ik heb al scheikunde gehad? Vorige week dinsdag was dat.
Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.
Engels ging goed (VMBO-TL) ik keek naar de antwoorden had er van de 28 2 fout (ABCD-open vragen) en dan alleen de brief nog die wel goed ging^^
Ik ben eindelijk klaar!
We'll still love each other, forever and always. <3
Morgen de laatste toets, en dan wachten op het telefoontje wat mij gaat vertellen dat ik gezakt ben!
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.
Finished! Ben er vanaf, heb het gehad. Mooi zo, want ik kon echt geen seconde langer aan die veel te lage tafeltjes zitten. Mijn arme ruggetje
Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
& idd ik ben ook klaar, eindelijk.
Morgen mijn allerlaatste. HAVO Tekenen.
ars moriendi
ReinaAFCAjax schreef: Morgen de laatste toets, en dan wachten op het telefoontje wat mij gaat vertellen dat ik gezakt ben!
Kuyt schreef: (...) Aaahh nee doe normaal ging het zo slecht dan?
ReinaAFCAjax schreef: (...) Na m'n 2e examen had ik het al opgegeven ):