• Denken jullie soms ook dat je helemaal nutteloos bent? Dat je voor niemand wat betekend, en dat het allemaal maar gelogen is? Dat wat je ook doet, het fout gaat. Of wat je ook zegt, het fout is. Dat alles mislukt en dat je gewoon niks bent. Nothing. Je wordt alleen maar in de steek gelaten, je wordt gekwetst en alles gaat mis. Dat je je kut voelt om alles wat er gebeurt, en dat je je geen houding weet te geven. Je wilt andere mensen blij maken, maar jezelf kan je nóóit blij maken. Je blijft jezelf snijden, terwijl je iedereen beloofd hebt om dat niet te doen. Iedereen zeurt maar aan je hoofd, maar je probeert zoveel je best te doen om ze blij te maken. Het gaat allemaal gewoon even kut.

    Wie heeft dat soms? Zo ja, wat doe je dan? Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.


    We accept the love we think we deserve.

    Dat heb ik altijd op dat snijden-gedoe na.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Unhearted schreef:
    Ja, heel soms.
    Gisteren voelde ik me gelijk nutteloos omdat niemand mij veel plezier wenste voor het concert waar ik naartoe ging terwijl ze het wel allemaal wiste. Ah, ik was teleurgesteld. Maar ik doe dan eigenlijk niks speciaals, ik voel me dan nutteloos en tegelijkertijd teleurgesteld.

    Weet je waarom ze je geen plezier wensten? Omdat ze gewoon allemaal hartstikke jaloers zijn! Meisje, jij bent echt niet nutteloos hoor :') En al helemaal niet omdat zij te jaloers zijn om jou een goede tijd te wensen. Zo, ik heb gesproken. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Weet je waarom ze je geen plezier wensten? Omdat ze gewoon allemaal hartstikke jaloers zijn! Meisje, jij bent echt niet nutteloos hoor :') En al helemaal niet omdat zij te jaloers zijn om jou een goede tijd te wensen. Zo, ik heb gesproken. :'D

    Ah nou, dankje kind. Vind ik echt fijn om te horen. :') Maar jaloers waren ze misschien enkel dan omdat ik naar een concert ging en zij nooit. Maar diegene waar ik naartoe ging kennen ze niet dus dat boeit hen weinig. Haha dankje, je doet me helemaal goed voelen nu en dat kon ik gebruiken. (cat)

    Denken jullie soms ook dat je helemaal nutteloos bent? Dat je voor niemand wat betekend, en dat het allemaal maar gelogen is? Dat wat je ook doet, het fout gaat. Of wat je ook zegt, het fout is. Dat alles mislukt en dat je gewoon niks bent. Nothing. Je wordt alleen maar in de steek gelaten, je wordt gekwetst en alles gaat mis. Dat je je kut voelt om alles wat er gebeurt, en dat je je geen houding weet te geven. Je wilt andere mensen blij maken, maar jezelf kan je nóóit blij maken. Je blijft jezelf snijden, terwijl je iedereen beloofd hebt om dat niet te doen. Iedereen zeurt maar aan je hoofd, maar je probeert zoveel je best te doen om ze blij te maken. Het gaat allemaal gewoon even kut.


    Ja, dat ken ik. -.-


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dilara. <3 Ik ken het gevoel, behalve het snijden dan.
    En wat ik doe is mijn koptelefoon opzetten en huilen. Ik haal alle slechte herinneringen op en huil. Ik haal alle goede herinneringen op en huil. Ik denk aan hoe snel alles gaat, of juist hoe langzaam. Hoe ik wil dat het stopt, of hoe ik wil dat het duidelijker wordt. En hoe langer ik nadenk. Hoe onsamenhangender het wordt. Ik val uit elkaar, maar nog steeds ben ik daar, op mijn bed, om 2 uur 's nachts.
    Ik denk dat het een deel van me is geworden en dat ik er gewend aan ben geraakt. Ik heb me er overheen gezet en heb geleerd om van mezelf te houden. Ik ben geweldig. Ik ben mooi. Ik ben speciaal. En ik kan alles doen wat ik wil. Alles is goed. Alles is mooi. Ik omhels het gevoel, want het hoort bij mij.
    Ik ben over die fase heen, dat ik alles lelijk vond wanneer ik me zo voelde. En misschien zou jij daar ook moeten proberen overheen te stappen. Neem tijd en geloof in jezelf. Je hebt een mooie toekomst daar voor je. Vertrouw erop.


    wth.

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ah nou, dankje kind. Vind ik echt fijn om te horen. :') Maar jaloers waren ze misschien enkel dan omdat ik naar een concert ging en zij nooit. Maar diegene waar ik naartoe ging kennen ze niet dus dat boeit hen weinig. Haha dankje, je doet me helemaal goed voelen nu en dat kon ik gebruiken. (cat)

    Dat was m'n bedoeling ook. :') Ik denk wel echt dat ze jaloers zijn vanwege dat concert. Waarom zou je anders zo lullig doen o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    GUSS schreef:
    Ja, dat heb ik. En vooral door de mensen hier op Quizlet.

    Mag ik vragen waarom? (: Want dat kan ik me haast niet voorstellen eigenlijk..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik voel me altijd zo goed als nutteloos, niemand & niets? snijden doe ik niet, andere dingen wel..


    The best things in life aren't things.

    Ik ken het, alleen zonder het snijden..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja, dat heb ik. Ondanks dat ik weet dat ik wat voor mensen beteken, heb ik toch dat idee. Ik heb dan ook een vreemd gevoel bij mijn buik. Net zoiets als Stephenie Meyer bij Bella beschrijft in New Moon. En dan heb ik ook weleens de neiging om mezelf te snijden, hoewel ik mezelf meestal nog kan tegenhouden. Ik zet eigenlijk altijd muziek op. Één van die harde rock nummers. Daar zit altijd zo'n mooie tekst achter. Dan ga ik even liggen, sluit mijn ogen en maak mijn hoofd leeg. Eigenlijk is het een soort mediteren. Probeer je voor te stellen dat alles via je voeten eruit loopt, al die ideeën over nutteloos zijn, de drang om te snijden, etc, het vloeit allemaal uit je lichaam. Bij mij helpt muziek dan, vooral omdat ik mijn hoofd nooit leeg kan hebben en ik het daarom 'opvul' met muziek.
    Ik voel me dan meestal wel beter :') Dan ben ik ook helemaal ontspannen en kan ik er weer tegenaan.


    To live would be an awfully big adventure