• Buiten je eigen haar & of het je staat of niet, welke kleur zal je dan kiezen ?

bruin; klik\\\\
    zwart; klik\\\\\
    blond; klik\\\\
    rood; klik\\\\\\\\

ik zelf zou bruin willen, zelf heb ik rood. and youu ?<333.

[ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 16:56 ]

I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

Zwart omdat hij donker bruin is en mensen het verschil niet echt zien =D

don't know it?, just ask ; )

Ik heb nu bruin, maar ik vind zwart geweldig. :3

wth.

Ik heb rood en ik zou niet anders willen. Ik vind mijn kleur haar echt mooi. Sowieso vind ik rood erg mooi bij meiden.

[ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 16:12 ]

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Rood.

The best things in life aren't things.

Ik heb blond haar (:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Ik ben blond en ik wil rood, maar ik durf niet :)

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Rood! en ik ga het ook binnen kort weer rood verfen!

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Ik wil blond
    Maar ik heb normaal donkerbruin en dat zou me dus niet staan :')

As travars

Ik ben bruin en als ik iets anders zou moeten zou ik zwart kiezen, maar ik blijf bij bruin (:

It ain't broke, so don't fix it.

Ik heb bruin, maar ik wil licht licht lichtbruin BTW heb jij je haar geverfd?

Ik ben blond, maar verf het roodzwart.
    Dus geef mij maar roodzwart van nature. Scheelt me heel wat tijd, moeite en geld. .a

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Positive schreef:
    Ik heb bruin, maar ik wil licht licht lichtbruin BTW heb jij je haar geverfd?
    nee.

I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

Rood ;D en heb me haar vrijdag rood geverfd ;D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Zwart

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Hmm. Ik heb nu rood haar, maar mijn originele kleur is bruin. Ik denk dat ik het wel een keertje blond zou willen hebben. Voorlopig hou ik het bij rood (:

To infinity and beyond •