• Ik had het idee dat je bij stories ook kan zien hoeveel mensen er een bladwijzer op hebben. Zo neem ik liever een Bladwijzer dan een abo. Je kan ook doen dat alleen de schrijfer/schrijfster het kan zien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    BlueElephant schreef:
    Voor!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind het overbodig,maar als jullie er blij van worden vind ik het best.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    goed idee^^


    What would Emma do?

    Ik heb het idee op aanraden van Kanon naar Rutger gestuurd, maar nog geen reactie ofzo teruggekregen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, dat vind ik nou eens een goed idee!(nerd)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Voor!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hm, dat kan. Maar misschien is de anonimiteit van het nemen van een bladwijzer ook wel weer fijn. Je zet nog niet meteen zo vast dat je het verhaal wilt lezen, waardoor de schrijver niet teleurgesteld zal zijn als je het toch niet echt iets vindt, en je de bladwijzer verwijdert. Ik neem eigenlijk alleen bladwijzers op verhalen waarvan ik nog niet zeker weet of ik ze wil lezen.
    Maar als het er komt vind ik dat ook niet erg, hoor. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tegen....

    Square schreef:
    Hm, dat kan. Maar misschien is de anonimiteit van het nemen van een bladwijzer ook wel weer fijn. Je zet nog niet meteen zo vast dat je het verhaal wilt lezen, waardoor de schrijver niet teleurgesteld zal zijn als je het toch niet echt iets vindt, en je de bladwijzer verwijdert. Ik neem eigenlijk alleen bladwijzers op verhalen waarvan ik nog niet zeker weet of ik ze wil lezen.
    Maar als het er komt vind ik dat ook niet erg, hoor. (:


    Numbers.

    Guapa schreef:
    Vind ik ook wel een goed idee!


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    BlueElephant schreef:
    Voor!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Abilities schreef:
    Inderdaad. Er zijn ook altijd mensen die zich afvragen hoe iemand aan 70 kudo´s komt met 60 abo´s, maar er zijn ook mensen die hem bij favo´s of bij bladwijzers hebben staan.

    idd


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Goed idee! Dan weet je echt hoeveel lezers je hebt =d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben er ook voor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse