• Ik verveel me en wil een film downloaden om te gaan kijken, logisch. (nerd)

Ik wil geen romantische komedie of horror.
    Het liefste een thriller, animatie of actie. Drama mag ook, maar niet zo'n zielige film.

Ik zoek vooral films in de richting van Fight club, Mementoe, The shawshank redemption en inception. (:

Big girls cry when their hearts are breaking

Joker schreef:
    uh
    hou je van superhero movies? Thor, Spiderman, X-men, Fantastic Four, Daredevil, Elektra etc.
    of avontuur/actie? National Treasure, The Mummy.
    Actie: Face off.
    herp ik kan ook een hele waslijst films neerzetten die ik leuk vind, en dat zijn dus zon soort films die ik net heb genoemd.

Superhero movies? GRAAG. :9~
    Thor, X-men, Daredevil en Elektra ga ik even downloaden.

Professor schreef:
    (...)

Superhero movies? GRAAG. :9~
    Thor, X-men, Daredevil en Elektra ga ik even downloaden.
    Thor draait nog in bioscoop

I live for the applause, you will die for it.

Joker schreef:
    (...)Thor draait nog in bioscoop

Ghehe dan even wachten, maar wel bedankt. _O_

Thor, Spawn, Clash of the Titans, Iron Man 2, Robin Hood, Kick Ass, 2012, Avatar, Inkheart, Transformers, Transformers: Revenge of the Fallen, Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl, Pirates of the Caribbean: Dead men’s chest, Pirates of the Caribbean: At world’s end, The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring, The Lord of the Rings: The Two Towers, The Lord of the Rings: The Return of the King, Eragon, G.I.Joe The Rise of Cobra, X-men origins: Wolverine, X-men, X2, X-men: The Last Stand, Spiderman 1, Spiderman 2, Spiderman 3, The Fantastic 4: Rise of Silver Surfer, The Fantastic Four, Hellboy, Hellboy 2: The Golden Army, Elektra, Iron-Man, Ghost-Rider, DareDevil, Tomb Raider, Tomb Raider: The Cradle of Life, The Journey to the Center of Earth, The Mummy, The Mummy Returns, The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor, Hancock, I am Legend, I Robot, The Day After Tomorrow, Godzilla, Jumper, National Treasure, National Treasure: Book of Secrets, The Dark Knight, Watchmen
    de dikgedrukte vind ik gewoon the sex <3

[ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 20:24 ]

I live for the applause, you will die for it.

Professor schreef:
    Geen romantische komedies, zei ik. Hahaha. Ik vind die films zo erg. D:

Oke ik fail in lezen XD

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

127 Hours

[ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 21:11 ]

As travars

Lola Rent (een Duitse klassieker)
    Black Swan

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Kick-Ass!(hoera)

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!