• Ik ga er voor sparen. ik ga mn mobiel 'samsung star qwerty' verkopen. hoe veel zal ik daar voor krijgen? Heb nog 65 euri gewoon dar ik gebruik. de mobiel kost 145 nu dus moet er nog wat bij, ik wil wat bijbaantjes gaan doen, ik ben bijna 13. Hoeveel krijg je voor 1x in de week folders ?

    x<3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Ik vind het goed !
    Moet ik foto's maken && ik zet het wel op marktplaats && dan kan je het via dr kopen ? (: je bent te vertrouwen right ?xd Btw waar woon je ?

    Anders wacht ik geef je mn msn! ik ben zeker te vertrouwen. Heb zelfs een webcam ;D Ik geef je mn msn wel privé (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Anders wacht ik geef je mn msn! ik ben zeker te vertrouwen. Heb zelfs een webcam ;D Ik geef je mn msn wel privé (:

    ghehe stiekem onderhandelen wanneer ik even weg ben x)
    ik geef me over (: veel plezier ermee sabertooth :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    Anders wacht ik geef je mn msn! ik ben zeker te vertrouwen. Heb zelfs een webcam ;D Ik geef je mn msn wel privé (:
    ik ben gehackt dus kan niet, maar ik zet wel op marktplaats haha,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    StillBored schreef:
    kom vechten dan! x)
    YoYoBANAAN je krijgt er een koekje bij wbw
    hoeveel wil jij ervoor geven ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)ik ben gehackt dus kan niet, maar ik zet wel op marktplaats haha,

    ooh haahaaa geef eens de link ;$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sabertooth schreef:
    (...)
    ooh haahaaa geef eens de link ;$
    ik moet nog ff aanmaken looolll. xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Touch schreef:
    Ik krijg een blackberry :9~


    Ik weet niet hoeveel je gaat verdienen, gewoon op google zoeken :)

    ik heb een bb :9~
    haha, maar ik weet niet hoeveel je gaat verdienen (: zoals hierboven, gebruik google (:

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)ik moet nog ff aanmaken looolll. xd

    okee n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mag je je Samsung star Qwerty hier wel verkopen?

    Btw ik heb er ook een, die ook verkocht moet worden. :x
    Hij is nog geen eens een jaar oud, maar ik heb een andere mobiel al een tijdje.
    voor €60.- te koop. :]


    They fell in love, didn't they?

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)hoeveel wil jij ervoor geven ?

    ik denk dat er teveel mensen zijn die jouw mobiel willen =P ik hoef hem niet zo heel erg graag vandaar dat je hem beter aan hun kunt verkopen :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    ik denk dat er teveel mensen zijn die jouw mobiel willen =P ik hoef hem niet zo heel erg graag vandaar dat je hem beter aan hun kunt verkopen :3

    Ik heb er ook één te koop :]


    They fell in love, didn't they?

    Catdog schreef:
    Mag je je Samsung star Qwerty hier wel verkopen?

    Btw ik heb er ook een, die ook verkocht moet worden. :x
    Hij is nog geen eens een jaar oud, maar ik heb een andere mobiel al een tijdje.
    voor €60.- te koop. :]

    ik wil die van jou wel! :D


    It's going to be difficult, but not impossible.