• ik wil graag samen met iemand een verhaal schrijven over de engelse prins Harry.
    iemand ge intreseert? laat me weten.
    xx


    why does it rain rain rain down on utopia

    Klinkt wel leuk, ik heb alleen niet heel veel tijd.


    -

    Ik wil wel! ;D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Lijkt me gaaf!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    wel wat zijn jullie ideen.
    ik had al gedacht aan een meisje dat in een band zingt
    en die band mag spelen op het verjaardags concert voor diana

    wat denken jullie


    why does it rain rain rain down on utopia

    Hmm,zou je er niet beter het huwelijk van William & Kate van maken?
    Of misschien een royalty journaliste die Harry moet interviewen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Holmes schreef:
    Hmm,zou je er niet beter het huwelijk van William & Kate van maken?
    Of misschien een royalty journaliste die Harry moet interviewen.


    mss een combinatie een journalist die harry mag interviewen op het huwelijk en vb in haar vrije tijd in een bad speeld of zo dat een beetje te zijn?


    why does it rain rain rain down on utopia

    Ja,klinkt goed ^^ En dat hij haar zo meer en meer begint op te merken tussen de andere journalisten. Hij probeert haar te versieren,maar ze gaat er eerst niet op in,tot ze beseft dat dit haar kans is om de koninklijke familie vanbinnenuit te zien. Maar naarmate de deadline voor haar artikel naderbij komt,begint ze toch gevoelens voor hem te krijgen.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Holmes schreef:
    Ja,klinkt goed ^^ En dat hij haar zo meer en meer begint op te merken tussen de andere journalisten. Hij probeert haar te versieren,maar ze gaat er eerst niet op in,tot ze beseft dat dit haar kans is om de koninklijke familie vanbinnenuit te zien. Maar naarmate de deadline voor haar artikel naderbij komt,begint ze toch gevoelens voor hem te krijgen.

    supper, wil jij helpen met het verloop van het verhaal?
    voeg me anders toe op msn : elisa_van_acker@hotmail.com


    why does it rain rain rain down on utopia