• Dat ik verhalen en verhaallijnen voor ze wil bedenken, alleen omdat ze plotseling 16+ willen schrijven? En krijg ik steeds de meest bizarre vragen naar m'n kop?
    Ik vind het niet erg hoor, het meeste lach ik juist om, maar kom op ... Vragen of ik je verhalen kan verzinnen voor je is wel heel erg zwak. -.-

    Oké, dat was mijn nutteloze mededeling. Now I'm annoyed.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh dat is heavy, dan is toch niet 'hun' verhaal? (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    Oh dat is heavy, dan is toch niet 'hun' verhaal? (cat)


    Nee, dat probeer ik ook altijd duidelijk te maken, maar ik krijg de vraag steeds vaker. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha :'D
    Ik kan er niets aan doen, maar ergens vind ik het wel een beetje stom dat ze zelf niets kunnen bedenken :')
    Als je nu samen een storie zou schrijven, ligt dat anders...
    Maar aan iemand vragen of ze een verhaallijn voor je willen schrijven is echt vreemd ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nee, dat probeer ik ook altijd duidelijk te maken, maar ik krijg de vraag steeds vaker. :')

    nu je het zegt kun je mij ook even helpen? :')
    grapje grapjee
    nee dat is idd gewoon irritant (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zie het als een compliment.(cat)
    Hoewel ik me kan voorstellen dat het niet echt ideaal is.


    everything, in time

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nee, dat probeer ik ook altijd duidelijk te maken, maar ik krijg de vraag steeds vaker. :')


    Ghehe, dat is vet vervelend. D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wow.
    Stiekem doe ik dat nou net ook niet. Maar ja, ik denk dat je er ook niks aan kunt doen?
    Ik weet nu wel hoe ik je kan irriteren :"D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Arme jij!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gewoon niet meer op reageren die vragten. ^^


    Some angels have no wings.

    Progeny schreef:
    Zie het als een compliment.(cat)
    Hoewel ik me kan voorstellen dat het niet echt ideaal is.


    Doe ik ook, maar elke keer wordt het toch weer een beetje meer irritant. Ik ben toch ook origineel? Laat een ander dat ook proberen om voor zichzelf naar te streven.(cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Doe ik ook, maar elke keer wordt het toch weer een beetje meer irritant. Ik ben toch ook origineel? Laat een ander dat ook proberen om voor zichzelf naar te streven.(cat)


    Die laatste zin moest ik drie keer overlezen.:'D
    Jij bent zeker origineel, door jou kwamen de 16+ verhalen.x]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Die laatste zin moest ik drie keer overlezen.:'D
    Jij bent zeker origineel, door jou kwamen de 16+ verhalen.x]


    Lol, ja beetje fout opgebouwd, maar ik irriteer me. (cat)
    Niet alleen door mij hoor, maar ik was wel een van de eersten en destijds zeker een van de weinigen. Met iets van 2 of 3 man is het opgekomen :')
    Dat maakt verder ook niet uit en ze moeten het helemaal zelf weten, maar zulke vragen gaan me te ver. -.-

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 13:07 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Lol, ja beetje fout opgebouwd, maar ik irriteer me. (cat)
    Niet alleen door mij hoor, maar ik was wel een van de eersten en destijds zeker een van de weinigen. Met iets van 2 of 3 man is het opgekomen :')
    Dat maakt verder ook niet uit en ze moeten het helemaal zelf weten, maar zulke vragen gaan me te ver. -.-


    En nu durft nooit iemand meer iets aan jou te vragen wat zijn of haar story betreft.*O*


    everything, in time

    Professor schreef:
    Oh dat is heavy, dan is toch niet 'hun' verhaal? (cat)

    Progeny schreef:
    (...)

    En nu durft nooit iemand meer iets aan jou te vragen wat zijn of haar story betreft.*O*


    Vragen mag, maar je moet zoveel mogelijk zelf doen. Doe ik ook.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.