• I did it, I did it! & Het was leuk! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nee, dit was voor de afslag Crooswijk/Kralingen. (:
    Wel dichtbij dus i.i.g! ;D

    Ja, maar dat is die voor hillegersberg en na schiedam toch?
    Ik wist niet welke afslag dat was haha. (cat)

    Ik ben jaloers!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Ik lach mezelf altijd uit als ik mezelf hoor lachen met dat gehinnik van me. :'D
    Ik mis jou ook. & Captain Kickass.(no_chears)

    Dat is juist vet lief :9~
    Ik kom echt zo snel mogelijk weer een keer naar je toe!


    -

    Aria schreef:
    Ik ben jaloers!


    Aww. Helpt het als ik dan ook voor jou heb gerend? *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Dat is juist vet lief :9~
    Ik kom echt zo snel mogelijk weer een keer naar je toe!


    Nee joh, mafketel! Dat is echt geen porem, vooral als ik hard moet lachen. :'D
    En jaaa, echt hoor! Ik wil weer lekkerder slapen, omdat jij erbij ligt.(wedding)
    Ik ben nu zwaar blut, anders zou ik nog gewoon komen, maar dat wordt wss. pas volgend maandsalaris weer.(no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    hahaha stoer ik hoorde je moeder lachen :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nee joh, mafketel! Dat is echt geen porem, vooral als ik hard moet lachen. :'D
    En jaaa, echt hoor! Ik wil weer lekkerder slapen, omdat jij erbij ligt.(wedding)
    Ik ben nu zwaar blut, anders zou ik nog gewoon komen, maar dat wordt wss. pas volgend maandsalaris weer.(no_chears)

    Maakt niet uit hoor liefje, dat komt dan wel weer een keertje (wedding) Ik heb nu iig nog genoeg geld :'D


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Maakt niet uit hoor liefje, dat komt dan wel weer een keertje (wedding) Ik heb nu iig nog genoeg geld :'D


    Troost jezelf; Je kan altijd nog callgirl worden. *O*:'D
    Bleehhh. Ik wil dat jij, m'n vriend, Kickass & die stuiterbal bij me komen inwonen. (no_chears)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Depulso schreef:
    hahaha stoer ik hoorde je moeder lachen :')


    Hahaha, altijd bijzonder om andermans moeder haar lach te kennen. *O*
    Thanks. (bloos)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha geniaal _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vengenz schreef:
    (...)

    Hahaha, altijd bijzonder om andermans moeder haar lach te kennen. *O*
    Thanks. (bloos)

    hahahah your welcome (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik hoor alleen een irritant muziekje en geen stem? ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jewellery schreef:
    Ik hoor alleen een irritant muziekje en geen stem? ;o


    Ja, heb ik maar veranderd op verzoek van m'n moeder. :')
    Vond ze toch niet zo charmant toen ze het hoorde. :'D

    Ik hoor het trouwens wel nog gewoon. Hij hangt in een of andere audioruil die ik nu niet kan cancelen maar ook niet hoor werken. :'D

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 22:45 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Okeeee....?

    Bayla schreef:
    Okeeee....?


    Oke, wat? Een iets minder achterlijke of in ieder geval duidelijkere opmerking mag ook wel hoor.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.