• Ik zoek liedjes over vriendschap. Mn vriendin en ik hadden ruzie maar het is weer over, btw het was hele erge ruzie. weten jullie een leuk liedje dan wil ik haar die sturen xd.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co



    Nee sorry grapje :'D


    -

    JackyDaniels schreef:


    Nee sorry grapje :'D
    ghehe lol.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co



    Die is leuk <3

    edit: en anders deze:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 18:20 ]


    ars moriendi

    Kuyt schreef:


    Die is leuk <3

    edit: en anders deze:

    oke ;d.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    zijn er ook nog andere liedjes ?-a-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    zijn er ook nog andere liedjes ?-a-

    Beter dan Queen ga je het niet krijgen, hoor. Just sayin'. (A)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 18:39 ]


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Beter dan Queen ga je het niet krijgen, hoor. Just sayin'. (A)
    maar ik vind dat oud klinken ;x.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)maar ik vind dat oud klinken ;x.

    Oké..
    Maar dan kom je uit op deze shit.


    ars moriendi

    Ik had een liedje van Barbie over vriendschap haha. Weet niet meer hoe het ging, iets van 'friendship lalalala.' Heb je toch niets aan.


    Your make-up is terrible

    Inderdaad wat Kuyt zegt.. Het is gewoon verboden om Montana te vergelijken met een fenomeen als Queen. Ze mogen dan misschien oud zijn, maar zij en hum muziek zijn tijdloos.


    Have you ever been alone in a crowded room?


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Abilities schreef:
    Inderdaad wat Kuyt zegt.. Het is gewoon verboden om Montana te vergelijken met een fenomeen als Queen. Ze mogen dan misschien oud zijn, maar zij en hum muziek zijn tijdloos.

    Exactly, daarom wilde ik ze ook niet in 1 post noemen en die hele Miley nieteens aanhalen. Maar oké.


    ars moriendi

    Abilities schreef:
    Inderdaad wat Kuyt zegt.. Het is gewoon verboden om Montana te vergelijken met een fenomeen als Queen. Ze mogen dan misschien oud zijn, maar zij en hum muziek zijn tijdloos.


    100% mee eens


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.