• Ja mijn familie, we gaan zo weg, en ik heb een kleedje aan met een legging deronder aan en mijn kleine schoentjes en mijn vestje, en ze zitten tezeggen dat ik iets anders moet aan doen en ik zo 'wtf? ik heb gewoon iets aan' en gingen ze zeuren en nu wil ik niet meer mee hoor.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Waarom gingen ze zeuren? Mag je geen jurkje aan? Het is toch jouw manier van kleden, jeez.


    wth.

    Je doet toch aan wat je wil. Ik kan begrijpen dat ze er iets van zouden zeggen als je nu in je onderbroek ging gaan. Doe toch gewoon aan wat je zelf mooi vind.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    't klinkt anders best netjes voor een restaurant? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook. Daarom loopik meestal in spijkerbroek met shirt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Quixotic schreef:
    Waarom gingen ze zeuren? Mag je geen jurkje aan? Het is toch jouw manier van kleden, jeez.

    Ja dat heb ik hun ook gezegt maarja, nu heb ik een skinny broek en een grijze shirt en daarop op mijn vest en kleine schoentjes, ze krijgen hun zin --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lemonworld schreef:
    't klinkt anders best netjes voor een restaurant? :'D


    Numbers.

    Toen mijn ouders gingen zeuren over wat ik aan had deed ik een broek van mijn vader en een trui van mijn moeder en aan zei ik 'ben ik nu net zo goed als jullie?'
    Maar toen was ik 6. (nerd)

    BR0WNIE schreef:
    Toen mijn ouders gingen zeuren over wat ik aan had deed ik een broek van mijn vader en een trui van mijn moeder en aan zei ik 'ben ik nu net zo goed als jullie?'
    Maar toen was ik 6. (nerd)


    hahahaa


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ooohh jaa, ouders! Er is toch écht niks mis met een kleedje met een legging eronder? Da's juist mooi en net! 'k Snap het probleem van je ouders niet, hoor.
    Tja, wie zal z'n ouders ooit helemaal snappen? ;d


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    Quixotic schreef:
    Waarom gingen ze zeuren? Mag je geen jurkje aan? Het is toch jouw manier van kleden, jeez.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zo zijn mijn ouders ook


    plork: prachitg lichaam ontichelijke rot kop

    Lijkt me fijner dan een vader die 't geen flikker boeit hoe je erbij loopt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Lijkt me fijner dan een vader die 't geen flikker boeit hoe je erbij loopt.
    \_O_


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ahh, ken ik..
    Mijn vader boeit het niks, maar me moeder..


    Jump and touch the sky.

    Voiceless schreef:
    Lijkt me fijner dan een vader die 't geen flikker boeit hoe je erbij loopt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right