• HoiiHOii ,,
    Jaa ik soek duss een titel voorn mn nieuwe serie,
    Hij gaat soo :


    Het gaat over een meisje ...
    Ze zit op streetdance maar als haar vader plots komt te overlijden gaat het steeds slechter met haar. Op school gaat alles fout ,maar het boeit haar niet. Haar moeder is ELKE dag naar het graf en ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen, duss stopt se al haar woede en verdriet maar weg. Dansen doet ze heel veel ,omdat dat het enigste is waarmee ze de pijn even kan laten wegglijden.
    Maar als dan de dansschool failiet gaat,gaat het steeds slechter met het meisje. ALs haar moeder dan zelfmoordneigingen krijgt weet het meisje zich geen raad meer en springt vn een brug af. Als ze weer wakker word is alles anders. Haar moeder is opgenomen in een kliniek dus moet ze naar een pleeggezin. Alleen de dochter van haar pleegouders is presies het tegenovergestelde van haar.
    De dochter zit op Ballet enso en is volgenens iedereen de ''perfecte'' dochter. Dansen kan het meisje niet meer, Sinds de val heeft"ze moeite met lopen. Iedereen heeft de hoop dat het meisje ooit nog normaal sou kunnen lopen al opgegeven.
    Maar het meisje zet door, Kan het haar lukken.
    Of heeft ze hulp nodig van die ene persoon..?


    Th komt er duss neit in voor maar wel Wilson Gonzales en Jimi Blue.. Alleen het word niet son lovestory,, Ik weet nog niet seker of het überhaud wel een lovestory word maar als het dat word dan wel van een bed8 karacter..

    Duss als iemand leuke titels weet ..

    En ik hb ook nog 3 rollen over:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=9832&page=last#253287


    Crack a bottle

    One person can changed my life
    I can't walk, but I can love! (Voor als het een lovestory zou worden! xD)
    Dance girl!
    Dance of the dead

    Sorry mijn Engels suckt en ik ben leeg..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    I will run till I death

    I Will Always Go On


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    i will always dance, i only stop when i cant walk
    haha echt stom xD


    i like cookies :Y)

    Dancing is a way of life?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    NOg meer??


    Crack a bottle

    Nothing Can Stops Me


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Niemand meer??
    Jaa ,,kwil VEEEEWL keus hbben ,,wnt ik like kiezen xD wt ik duss absoluut niet kann duss dat word grappig hier


    Crack a bottle