• Het valt me gewoon op dat mensen de laatste tijd veel vragen: oohh is dit een mooie foto? ''kan ik dit met mijn haar doen?'' En nog meer. Mensen je moet het zelf mooi vinden. En zelf er trots op zijn ik snap dat sommige mensen niet veel zelf vertrouwen hebben. Maar jij moet het mooi vinden en niet wat andere mensen vinden. je bent en blijft je zelf.

    Xx

    Geen ruzie topic


    Some angels have no wings.

    Hier was al een topic over.
    En stiekem vind ik dit soort topics zeurtopics. Zet je er gewoon over heen.x]


    everything, in time

    Sorry maar als je denkt dat meningen van anderen er niet toe doe dan leef je in een droom wereld. Meningen van anderen zijn zeker belangrijk.
    Als je je er aan irriteert dan moet je er niet naar kijken,er gaat toch niks veranderen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Sommigen mensen willen gewoon een mening van een ander.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Weetje, ik voel me aangesproken, aangezien ik zulke dingen ook vet vaak vraag.
    Maar, meeste mensen weten gewoon beter wat bij mij staat dan andere ;)

    Zo ook toen ik een bril moest uitzoeken.. ik heb wel beetje gezocht wat ik mooi vond.. maar ik heb me ma + brillenvrouw laten beslissen of het ook echt stond (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mavado schreef:
    Sommigen mensen willen gewoon een mening van een ander.

    Mavado schreef:
    Sommigen mensen willen gewoon een mening van een ander.


    Opgeven is geen optie.

    StJimmy schreef:
    Sorry maar als je denkt dat meningen van anderen er niet toe doe dan leef je in een droom wereld. Meningen van anderen zijn zeker belangrijk.
    Als je je er aan irriteert dan moet je er niet naar kijken,er gaat toch niks veranderen.

    I agree :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mavado schreef:
    Sommigen mensen willen gewoon een mening van een ander.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    StJimmy schreef:
    Sorry maar als je denkt dat meningen van anderen er niet toe doe dan leef je in een droom wereld. Meningen van anderen zijn zeker belangrijk.
    Als je je er aan irriteert dan moet je er niet naar kijken,er gaat toch niks veranderen.


    indeed ^.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Progeny schreef:
    Hier was al een topic over.
    En stiekem vind ik dit soort topics zeurtopics. Zet je er gewoon over heen.x]

    Meningen van anderen zijn sowieso belangrijk. Vertel me nu niet dat jij liever geen complimentjes krijgt met 'Wat staat dat jurkje je leuk' of dat jij je nooit vergelijkt met andere mensen om te besluiten dat je knapper/lelijker of weet ik veel wat bent. Dat ligt in de natuur.. Sociale vergelijking, normaalste zaak van de wereld. Hoe bouw/breek je anders het zelfbeeld van iemand op/af.


    Get outta my head!

    Mavado schreef:
    Sommigen mensen willen gewoon een mening van een ander.

    StJimmy schreef:
    Sorry maar als je denkt dat meningen van anderen er niet toe doe dan leef je in een droom wereld. Meningen van anderen zijn zeker belangrijk.
    Als je je er aan irriteert dan moet je er niet naar kijken,er gaat toch niks veranderen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Maar hier hoef je toch geen topic voor aan te maken? (':
    Ookal vind ik dat je wel een punt hebt als diegene echt TE overdrijft...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    En nu wil jij graag van ons horen dat we het met je eens zijn, dus je wil onze mening ook weten. Moet je niet doen, je moet jezelf zijn :'D


    -