• Hallo.

    Iedereen die Grieks op zijn/haar school krijgt, snap waarschijnlijk wel waarom ik dit echt een kutvak vind. Maargoed, ik moet dus nu al die verbuigingen leren -> werkwoorden en van de zelfstandig naamwoorden en alle woorden.

    Mijn vraag is dus nu: heeft iemand hier ezelsbruggetjes voor, handige manieren om het te leren of gewoon iets motiverends te zeggen?

    x:9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ga niet alles leren. Als je goed oplet zie je dat alleen de uitgangen anders zijn en vaak zijn ze nog vergelijkbaar met andere en lijken ze op andere rijtjes. Selecteer slim wat nu wel belangrijk is en wat niet.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Probeer de regelmaat erin te ontdekken :')
    Het is inderdaad een poeptaal. Ben ik blij dat ik Latijn kies volgend jaar!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vond Grieks ook moeilijk te leren maar mijn techniek was toch: stampen stampen stampen. Als je het vaak genoeg herhaalt, kun je het op een gegeven moment dromen. Zo doe ik dat ook met Latijn (dat heb ik nu gekozen).


    Alis volat propriis

    Bedankt voor jullie tips!:9~


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.