• De stelling van vandaag luidt:
    Komieken zouden geen grappen mogen maken over mensen met een handicap

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens
    Dan kan je op alles zo iets vinden.
    Zoals urbanus zei : " Iedereen heeft het recht om uitgelachen te worden."


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Vengenz schreef:
    Oneens. Komieken, cabaret en satieren over het algemeen hebben de 'vrijheid'/horen die te hebben om alles tot grappen te relativeren. Als dat niet kan, kan het vak net zo goed afgeschaft worden.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Oneens.
    Ik ben zelf gehandicapt, en vind die grappen niet erg, zolang het niet te grof wordt en de komiek duidelijk laat zien dat hij het niet meent.
    Maar zo kan je over ieder onderwerp van een komiek wel zeuren dat het ongepast is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens, ze menen het niet, ze vermaken mensen alleen, en dan zouden ze nergens grappen over kunnen maken, geloof, dikke mensen, politiek, kan je alles gelijk wel afschaffen.


    Your make-up is terrible

    komieken menen die dingen dan ook nooit echt. trouwens er wordt overal mee gelachen, waarom met hun niet. die komieken lachen ook met de valide mensen.
    dus oneens


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    C18 schreef:
    Niet mee eens, juist die spot maakt de grappen tot wat ze zijn. Schaf je dat af, kun je het hele vak afschrijven.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Vengenz schreef:
    Oneens. Komieken, cabaret en satieren over het algemeen hebben de 'vrijheid'/horen die te hebben om alles tot grappen te relativeren. Als dat niet kan, kan het vak net zo goed afgeschaft worden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Celestial schreef:
    Oneens.
    Er worden overal grappen over gemaakt, hoe hard sommigen ook kunnen zijn.
    Je houd het toch niet tegen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oneens,ze mogen overal grappen over maken,dus waarom niet over gehandicapte? Zo kan je van alles zeggen dat dat niet mag,en kunnen die niks meer zeggen. Slaat nergens op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens, het zijn maar grappen. Ze makne ook grappen over moslims en ik ben zelf een moslim en ik lach gewoon mee.Er worden grappen gemaakt over rassen en turken en ik ben zelf een turk en ik lach gewooon mee. Het zijn grappen die niet gemeent worden maar alleen gemaakt worden om mensen te vermaken, daar is niks mis mee.

    Celestial schreef:
    Oneens.
    Er worden overal grappen over gemaakt, hoe hard sommigen ook kunnen zijn.
    Je houd het toch niet tegen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het is maar om te lachen, hoor. Het is immers niet gemeend!
    Zo kan je ook bezig zijn over stoppen met racisme, democratie, etc. Zo zou er geen stof meer zijn om over te grappen ...

    ALEX AGNEW KING! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hangt ervan af hoe grof het is


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hmm lastige, hier ben ik namelijk niet voor maar ook niet tegen, het hangt van de grap zelf af.


    Aan niets denken is ook denken.

    Celestial schreef:
    Oneens.
    Er worden overal grappen over gemaakt, hoe hard sommigen ook kunnen zijn.
    Je houd het toch niet tegen.


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.