Vengenz schreef:
Oneens. Komieken, cabaret en satieren over het algemeen hebben de 'vrijheid'/horen die te hebben om alles tot grappen te relativeren. Als dat niet kan, kan het vak net zo goed afgeschaft worden.
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
Oneens.
Ik ben zelf gehandicapt, en vind die grappen niet erg, zolang het niet te grof wordt en de komiek duidelijk laat zien dat hij het niet meent.
Maar zo kan je over ieder onderwerp van een komiek wel zeuren dat het ongepast is.
Oneens, ze menen het niet, ze vermaken mensen alleen, en dan zouden ze nergens grappen over kunnen maken, geloof, dikke mensen, politiek, kan je alles gelijk wel afschaffen.
komieken menen die dingen dan ook nooit echt. trouwens er wordt overal mee gelachen, waarom met hun niet. die komieken lachen ook met de valide mensen.
dus oneens
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
Vengenz schreef:
Oneens. Komieken, cabaret en satieren over het algemeen hebben de 'vrijheid'/horen die te hebben om alles tot grappen te relativeren. Als dat niet kan, kan het vak net zo goed afgeschaft worden.
Oneens,ze mogen overal grappen over maken,dus waarom niet over gehandicapte? Zo kan je van alles zeggen dat dat niet mag,en kunnen die niks meer zeggen. Slaat nergens op.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Oneens, het zijn maar grappen. Ze makne ook grappen over moslims en ik ben zelf een moslim en ik lach gewoon mee.Er worden grappen gemaakt over rassen en turken en ik ben zelf een turk en ik lach gewooon mee. Het zijn grappen die niet gemeent worden maar alleen gemaakt worden om mensen te vermaken, daar is niks mis mee.
Het is maar om te lachen, hoor. Het is immers niet gemeend!
Zo kan je ook bezig zijn over stoppen met racisme, democratie, etc. Zo zou er geen stof meer zijn om over te grappen ...
ALEX AGNEW KING! <3
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.