• vrienden op internet te hebben dan in realiteit?
    Ik vind zelf van niet, mijn allerbeste vriendin is van internet. En het is niet dat ik geen vrienden op school en zo heb, maar ik maak gewoon sneller vrienden op internet, daar kan ik ook meer mezelf zijn en ik vertel ze sneller dingen. Wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 0:41 ]


    live the life you love

    Ik heb het zelf ook en ik vind het best kunnen. (:

    Ik heb beide, hoewel internet vrienden opzich makkelijker te maken zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik maak echte vrienden door internet :)
    Ik spreek af met die persoon die ik op het internet heb leren kennen, maar wel met nog wat vrienden zodat er niets fout kan gaan ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee, dat is niet erg, zolang je maar niet alléén maar op je internetvrienden gaat richten. Je sociale leven naast de computer bestaat ook nog. (:


    wth.

    Dat heb ik zelf ook, maar zolang je ook goede vrienden in het echt hebt lijkt het mij niet erg :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Quixotic schreef:
    Nee, dat is niet erg, zolang je maar niet alléén maar op je internetvrienden gaat richten. Je sociale leven naast de computer bestaat ook nog. (:


    Nee, haha, dat gaat echt te ver. haha.


    live the life you love

    Quixotic schreef:
    Nee, dat is niet erg, zolang je maar niet alléén maar op je internetvrienden gaat richten. Je sociale leven naast de computer bestaat ook nog. (:

    Ik heb 50/50.
    Ik denk dat ik veel vriendinnen in het echt heb, en opzicht ook wel op internet. Maar veel vriendinnen is niet een beste vriendin. Ik heb niet een beste vriendin, omdat ik met elke vriendin wat anders heb. Met een praat ik bijvoorbeeld heel veel over problemen, en met de andere shop ik juist alleen. En weer met een ander party ik meer. Hihi


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb meer vrienden op internet
    want die zijn ook niet zo bot mijn vrienden op school kan ik eigenlijk geen vrienden noemen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Eens.


    There's power in the words you whisper.

    Quixotic schreef:
    Nee, dat is niet erg, zolang je maar niet alléén maar op je internetvrienden gaat richten. Je sociale leven naast de computer bestaat ook nog. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Celestial schreef:
    Ik heb het zelf ook en ik vind het best kunnen. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Het is niet erg zolang je naast internet ook vrienden heb en niet afhankelijk bent van je internet vrienden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb meer vrienden op internet dan in het echt, maar waarom, dat is een lang verhaal.


    Your make-up is terrible

    Nee het is niet erg, denk ik. Maar het is wel jammer, want je kan geen leuke dingen enzo met ze doen. Tenminste, dat probleem heb ik steeds.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42