• Ik kom wel goed met kinderen van mijn leeftijd over weg enzo hé maar toch hang ik liever bij mijn mama op het werk bij haar collega's in de 20 en 30 jaar. Ik praat ook gemakkelijker tegen hun dan tegen sommige leeftijdsgenootjes. Is dit wel normaal?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Celestial schreef:
    Waarschijnlijk voel jij je gewoon volwassener dan jouw leeftijdsgenootjes.
    Sommige mensen worden eerder volwassen dan anderen. :3

    Ik vind er niks abnormaal aan, volwassenen gaan tenminste op een respectvolle manier met elkaar om. (:


    Save me from myself.

    Dat heb ik ook altijd xD
    Dat komt omdat ik weet dat ze geen flauwe of stomme opmerkingen gaan maken ook tegenover hun vrienden enzo.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ja het is normaal.


    To infinity and beyond •

    Je bent volwassener dan je leeftijdsgenoten.
    Je schat de gevaren beter in dan de anderen en je denkt vooruit.
    Ja, het is inderdaad normaal (H)

    Ik heb dat ook altijd wel gehad, maar nu ik ouder wordt (wat klinkt dat erg zeg ... x.x) begint dat gevoel wel iets te zakken, omdat de mensen om me heen zich ook meer volwassen beginnen te gedragen. Het is vrij normaal hoor. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Serophina schreef:
    Waarom niet, soms ben ik ook liever bij volwassen omdat zij volwassener zijn dan de rest en niet zo kinderachtig doen, mss is dat bij jou ook zo =)

    Normaal(Y)


    don't know it?, just ask ; )

    Ik vind het helemaal niet raar hoor. Ik praat heel veel met oudere mensen. Maar het is ook logisch als je mentaal bijvoorbeeld ietsje voorloopt. Dan kan je het beste overweg met volwassenen omdat zij andere gespreksstof hebben en logische antwoorden geven terwijl leeftijdsgenoten soms heel raar uit de hoek kunnen komen. Dat heb ik zelf ook.


    I wish you were here.

    Haha nou, met mensen van 30 jaar vind ik het niet helemaal normaal.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.