• Ik kreeg zojuist een superhotte vent op Omegle. Ik dacht, ik probeer het eens mét cam en ik heb meteen beet! Wie doet er mee en post hier ook de foto's van sexy mensen?



    everything, in time

    Wouw, die is echt ontzettend lekker :9~


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Pyro schreef:
    Wouw, die is echt ontzettend lekker :9~


    Die snor doet 't 'm!:9~


    everything, in time

    Mouseover for options..

    option 1; donker hoekje om je te verstoppen


    AAHH ENGE KERELLLL


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omfb die snor. Gewoon lekkerheid :9~:9~:9~

    ghehe lekker hoor. ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pff, dat jij die camoptie gebruikt, man. Ben je al een paar naakte gasten tegen gekomen? :'P
    En, inderdaad, hij is zeer sexy :9~


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Pickwick schreef:
    Pff, dat jij die camoptie gebruikt, man. Ben je al een paar naakte gasten tegen gekomen? :'P
    En, inderdaad, hij is zeer sexy :9~


    Nee, aan mij vragen ze allemaal of ze hun ding mogen laten zien. Netjes opgevoed hoor. (cat)
    En ze zeggen allemaal 'Gosh you're cute'..D:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Nee, aan mij vragen ze allemaal of ze hun ding mogen laten zien. Netjes opgevoed hoor. (cat)
    En ze zeggen allemaal 'Gosh you're cute'..D:


    Ahaha, vrágen ze het? Lol'd.
    Ik moet dat definitely ook eens proberen. Maar de iPod app kost geld, en ik heb geen andere cam D:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat jij zijn foto nu zo op deze site zet. Moet je toestemming van hem voor hebben


    -

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat jij zijn foto nu zo op deze site zet. Moet je toestemming van hem voor hebben


    Ach joh, er staan hier zo vaak foto's van anderen op internet.x]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 18:13 ]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ach joh, er staan hier zo vaak foto's van anderen op internet.x]

    En dat is jou excuus daarvoor?


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    En dat is jou excuus daarvoor?


    Yep, want dan had je ook in al die topics moeten reageren. En dat doe je niet, dus hier dan ook niet. Of wel, want je hebt het al gedaan, maar ik verwijder de foto niet. (:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Yep, want dan had je ook in al die topics moeten reageren. En dat doe je niet, dus hier dan ook niet. Of wel, want je hebt het al gedaan, maar ik verwijder de foto niet. (:

    Ik zeg ook niet dat je de foto moet verwijderen (joehoe) En misschien wil ik dat wel alleen maar in dit topic zeggen.


    -

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Ik zeg ook niet dat je de foto moet verwijderen (joehoe) En misschien wil ik dat wel alleen maar in dit topic zeggen.


    Haha, nou oké, in dat geval heb je je zegje gedaan. (cat)


    everything, in time

    Omg ik háát Omegle (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.