Ik heb echt een probleem.
Op 30 juni is de diploma-uitreiking,maar op 30 juni heb ik ook mijn bandexamen voor judo.
Kut zooi.Mijn vader laat me nooit naar judo gaan(de uitreiking begint om 19:30 en mijn les om 18:45),hij vind judo niet belangrijk.
Nou ik wel. Ik wil mijn bandexamen doen,ander moet ik een half jaar wachten.
Judo is gewoon heel belangrijk voor me,het is bijna mijn enigste ontspanning in de week en een van de weinige dingen waar ik nog plezier aan heb. En nu verpest die klote school het weer.
Waarschijnlijk begint het bandexamen eerder en red ik het misschien beide,maar ik denk niet dat ik mag van mijn vader. Hij vind dat verdomde papiertje ophalen belangrijker dan judo. ik vind mijn diploma ook wel belangrijk,maar dat stomme papiertje ophalen niet. Aangezien dat uren duurt en echt nergens op slaat. We krijgen 3 toespraken over hoe goed de school wel niet is,en o ja wij hebben het ook wel goed gedaan. En dan nog bij iedereen een anekdote. Man geef dat papiertje er rot op.
Sorry voor mijn taalgebruik maar ik ben boos.
Weet iemand hoe ik mijn vader over kan halen,zodat ik na beide kan(als dat gaat)?
[ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 13:12 ]
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall