• Ik merk dat mensen geen respect hebben voor anderen, voor hun mening, voor hun kleding styl. But als jij dat niet hebt voor anderen hoe denk je dan dat je dat van anderen gaat krijgen? Repect afdwingen begint bij jezelf.
    Ruzie is er ook vooral omdat er geen respect is voor mening van anderen. Als je het er niet mee eens bent dan zeg je dat toch gwn op een beleefde manier.

    Heb respect voor mijn mening, alstublieft, dankuwel.

    gheghe Respect moet je verdienen om het te krijgen..[seggesetog?] en ik krijg ook geen respect hoor dat je het weet xP maar ik heb wel respect voor mensjes xD


    We can only learn to love by loving.

    Mensen die elkaar niet respecteren zitten vaak in de knoop met zichzelf en weten niet hoe ze met andere om moeten gaan. Ze willen dat iedereen juist hem/haar aardig vindt enzo, en als dat niet lukt beginnen ze elkaar te bekritiseren.


    I recycle my thoughts.

    Ag.. Ik werd vroeger ook gepest maar raar maar waar ,, ik kreeg respect door een grote bek te hebben tegen iedereen die een opmerking tegen me maakte x'D


    Crack a bottle

    Dit staat zelfs op mijn profiel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat gedoe van respect moet je verdienen niet kloppen.
    Respect voor de ander hoort bij de normale normen & waarden.
    Zo zie ik het dan.

    Ik vind dat gedoe van respect moet je verdienen niet kloppen.
    Respect voor de ander hoort bij de normale normen & waarden.
    Zo zie ik het dan.

    Vind ik ook. Je moet gewoon sowieso respect hebben voor iemand, zélfs als je hem/haar niet kent. Niet gewoon zo van als je iemand tegenkomt gelijk uitzeiken voor je aardig tegen hem gaat doen ofzo.


    I recycle my thoughts.

    Ik vind dat gedoe van respect moet je verdienen niet kloppen.
    Respect voor de ander hoort bij de normale normen & waarden.
    Zo zie ik het dan.

    Idd iedereen zou respect voor elkaar moeten hebben but dat is bijna nooit zo.

    Ik vind dat gedoe van respect moet je verdienen niet kloppen.
    Respect voor de ander hoort bij de normale normen & waarden.
    Zo zie ik het dan.

    Zo is het maar net. ^^


    Sing the song of the stars for me.

    Ik vind dat gedoe van respect moet je verdienen niet kloppen.
    Respect voor de ander hoort bij de normale normen & waarden.
    Zo zie ik het dan.


    Agree.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'