• het was zomer, en ik en mijn ouders en mijn oudere zus gingen, op vakantie. ik ging na de zomer studeren in mensenrechten om als 2e vrouw in de politiek te komen, en de wereld te verbeteren. mijn vader was mijn grootte voorbeeld. daarom wilde ik hem trots op me maken, door z'n baan te krijgen, en wereld vrede brengen. we kwamen aan in vakantiepark kelderman. mijn zus zat de hele reis haar, haar goed te doen in het spiegeltje wat ze vast had. we stapten uit, en ik pakte mijn koffertje, terwijl er van die mannetjes kwamen om onze koffers over te nemen. een jongen pakte mijn koffer. terwijl er 3 mannen nodig waren om de koffers van mijn zus weg te brengen. mijn ouders waren rijk. mijn vader was een goede dokter, en mijn moeder was zijn secateresse(sp?) de baas van het park kwam naar mijn vader toe, mijn vader had blijkbaar, die man zijn leven gered, zijn neefje kwam er ook bij staan. hij stelde zich voor als neil kelderman. hij lachtte de hele tijd naar mij, dus ik lachtte maar terug om aardig te zijn, ik mocht van niemand slecht denken.

    natuurlijk komt tokio hotel er ook in!
    leuk of niet leuk? reacties!
    als ik meer als 10 mensen heb die het leuk vinden zet ik deel 1 der op;)


    6 voor


    0 tegen


    i like cookies :Y)

    JEWEL JIJ DOET DAT WEL HOER x](A)

    sorry schat x]


    Lalalalalalalala.

    JEWEL JIJ DOET DAT WEL HOER x](A)

    sorry schat x]


    ikke hoer (huil)
    ach omdat jij het bent :P xD


    i like cookies :Y)

    (A) JAAAA jij hoer&ik slet x]


    Lalalalalalalala.

    hahaha okej dan is het goed :P


    i like cookies :Y)

    ja dan wel hea? x]


    Lalalalalalalala.

    ja dan wel :P(K)


    i like cookies :Y)

    ik weet niet of je nog iemand nodig hebt , ik zet het er gewoon bij (:
    Naam: Lindsey
    Leeftijd: 18
    Likes: Ipod,Snoep,piano,uitgaan
    DisLikes:WannaB's,Trutjes,Ruzie
    http://nl.netlog.com/clan/Perfectxstars/photo/photoID=5327034#photos

    Hoi Lieverds,
    Ik ben Lindsey en 18 jaar oud.Ik woon bij mijn moeder omdat mijn vader ons heeft verlaten.Ik ben verslaafd aan mijn Ipod en wil graag op gitaarles.Piano volg ik al van mijn 10 jaar.Ik hou totaal niet van WannaB's.Nog 1 van de dingen waar ik zot van ben is Uitgaan.Meestal wordt ik niet dronken maar het kan wel gebeuren.
    xL


    The soul needs autumn.

    (A)ichlieftsamantha<3


    Lalalalalalalala.

    Het idee is goed genoeg!
    Dus maak hem maar gewoon! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik weet niet of je nog iemand nodig hebt , ik zet het er gewoon bij (:
    Naam: Lindsey
    Leeftijd: 18
    Likes: Ipod,Snoep,piano,uitgaan
    DisLikes:WannaB's,Trutjes,Ruzie
    [url][/url]

    Hoi Lieverds,
    Ik ben Lindsey en 18 jaar oud.Ik woon bij mijn moeder omdat mijn vader ons heeft verlaten.Ik ben verslaafd aan mijn Ipod en wil graag op gitaarles.Piano volg ik al van mijn 10 jaar.Ik hou totaal niet van WannaB's.Nog 1 van de dingen waar ik zot van ben is Uitgaan.Meestal wordt ik niet dronken maar het kan wel gebeuren.
    xL


    ik heb wel nog iemand nodig die een soort hoertje speel :p ik weet niet of je die wilt zijn :P


    i like cookies :Y)

    ich lieftsiham


    i like cookies :Y)

    trouwens wil iedereen ff ook op mijn profiel kijken dankje (K)


    i like cookies :Y)

    de proloog is er :D deel 1 het verhaal komt er dus aan :D


    i like cookies :Y)

    jammer dat me foto het niet doet

    jammer dat me foto het niet doet

    pak ff een anderedan zet ik hem alsnog er bij;)


    i like cookies :Y)