• het was zomer, en ik en mijn ouders en mijn oudere zus gingen, op vakantie. ik ging na de zomer studeren in mensenrechten om als 2e vrouw in de politiek te komen, en de wereld te verbeteren. mijn vader was mijn grootte voorbeeld. daarom wilde ik hem trots op me maken, door z'n baan te krijgen, en wereld vrede brengen. we kwamen aan in vakantiepark kelderman. mijn zus zat de hele reis haar, haar goed te doen in het spiegeltje wat ze vast had. we stapten uit, en ik pakte mijn koffertje, terwijl er van die mannetjes kwamen om onze koffers over te nemen. een jongen pakte mijn koffer. terwijl er 3 mannen nodig waren om de koffers van mijn zus weg te brengen. mijn ouders waren rijk. mijn vader was een goede dokter, en mijn moeder was zijn secateresse(sp?) de baas van het park kwam naar mijn vader toe, mijn vader had blijkbaar, die man zijn leven gered, zijn neefje kwam er ook bij staan. hij stelde zich voor als neil kelderman. hij lachtte de hele tijd naar mij, dus ik lachtte maar terug om aardig te zijn, ik mocht van niemand slecht denken.

    natuurlijk komt tokio hotel er ook in!
    leuk of niet leuk? reacties!
    als ik meer als 10 mensen heb die het leuk vinden zet ik deel 1 der op;)


    6 voor


    0 tegen


    i like cookies :Y)

    mag ik Georg*puppeyes*

    WHOEHOEEEEEE<333

    ik wist wel dat je het leuk vind :P
    maar kun je een tekstje schrijven voor me dan :P
    dit is je gewoone info
    naam: siham
    leeftijd: 18
    hobby's: winkelen
    likes: make-up kleren familie, vrienden
    dislikes: mensen die denken dat ze beter als mij zijn.


    i like cookies :Y)

    mag ik Georg*puppeyes*

    oke jij mag georg hebben:P kun je dit ff invullen
    naam:
    leeftijd:
    likes:
    dislike:
    plaatjes:
    tekst:
    danke(K)


    i like cookies :Y)

    er zijn er al 6 voor dus nog zowiezo 4 mensen die voor moeten zijn(A)
    en ik wil al iets verklappen, hij gaat veel verder dan de film, dus het is dan nog niet afgelopen met het verhaal. en er kom ook als dit verhaal gedaan is. een andere quiz, dan wordt de hoofdrol het kind van bill en de hoofdpersoon (ikke dus) en die komt dan te heten, my mom and my dad, perfect dancepartners?


    i like cookies :Y)

    Tekstje:

    Haay bitches<3.Ik ben Siham en en 18 jaartjes oud,eindelijk volwassen dus!Mijn familie bestaat uit mijn vader en moeder,like duh&mijn zusje Samantha.Af en toe hebben we natuurlijk ruzie,maar verder zijn we een van de beste vriendinnen ever.Mijn hobby's zijn shoppen en soms dans ik ook&dat is dan voornamelijk hiphop.Verder wil ik er altijd goed uit zien&gebruik dan ook graag make-up en mooie kleren,vooral als ik uitga met vrienden natuurlijk.Oh verder kan ik énorm bitchy zijn,vooral als mensen dénken beter te zijn dan mij.Die mensen wil ik dan ook wel eens een klap geven.Maar genoeg over mij,ga maar over het géweldige leven van m'n zusje lezen.Daaagh bitches<3


    Lalalalalalalala.

    Tekstje:

    Haay bitches<3.Ik ben Siham en en 18 jaartjes oud,eindelijk volwassen dus!Mijn familie bestaat uit mijn vader en moeder,like duh&mijn zusje Samantha.Af en toe hebben we natuurlijk ruzie,maar verder zijn we een van de beste vriendinnen ever.Mijn hobby's zijn shoppen en soms dans ik ook&dat is dan voornamelijk hiphop.Verder wil ik er altijd goed uit zien&gebruik dan ook graag make-up en mooie kleren,vooral als ik uitga met vrienden natuurlijk.Oh verder kan ik énorm bitchy zijn,vooral als mensen dénken beter te zijn dan mij.Die mensen wil ik dan ook wel eens een klap geven.Maar genoeg over mij,ga maar over het géweldige leven van m'n zusje lezen.Daaagh bitches<3

    hartstikke goed sgat:D
    echt prachtig geschreven(H)


    i like cookies :Y)

    naam: Kim

    leeftijd: 19

    likes: Dansen en uitgaan

    dislike: school, niet kunnen dansen

    plaatjes:http://www.hollywood-celebrity-pictures.com/Celebrities/Kaley-Cuoco/Kaley-Cuoco-3.JPG

    tekst:

    Haaai
    Kim is mijn naam.
    Ik ben 19 jaartjes jong.Dansen is mijn leven ik doe het al jaren.Ik hou ook van uitgaan met vrienden en lekker los gaan op de muziek.Naar school moet ik nog steeds,haat aan school.Het ergste is voor mij niet meer kunnen dansen.Mensen zeggen dat ik lief eigenwijs en erg behulpzaam ben. Ik ga nu lekker uit zie je later(K)

    -XxX- Kim

    ik ben niet zo goed in die tekstjes:(

    ik ben niet zo goed in die tekstjes:(

    geeft niet deze is goed genoeg;)
    georg en jij zijn dan van die danspersoontjes, die graag met elkaar dansen en uit eindelijk toch een relatie krijgt.


    i like cookies :Y)

    (...)
    hartstikke goed sgat:D
    echt prachtig geschreven(H)


    Dankje lieverd x3


    Lalalalalalalala.

    (...)
    geeft niet deze is goed genoeg;)
    georg en jij zijn dan van die danspersoontjes, die graag met elkaar dansen en uit eindelijk toch een relatie krijgt.


    cool idee:D


    heb jij ook al dirty dancing 2 gezien:D

    (...)

    cool idee:D


    heb jij ook al dirty dancing 2 gezien:D

    yep en ik kan je vertellen dat het vervolg er ook mee te maken gaat hebben ;)


    i like cookies :Y)

    cool :D

    dankje ^^


    i like cookies :Y)

    niemand meer die voor is?
    want anders ga ik hem niet derop zetten (huil)


    i like cookies :Y)