• Dat ik godverdomme ALLES alleen moet doen x_x
    ik heb op 4 havo echt maar 1 vriendin, de rest kan ik niet uitstaan of omgekeerd. Maar nou weet ik dus 1. niet met wie ik m'n profielwerkstuk moet doen, wat ik maandag moet weten, 2. niet met wie ik op de kamer moet als we over 2 weken naar berlijn gaan 3. niet met wie ik m'n economie opdracht moet maken

Echt geweldig dit. En dan vraag je mensen, zeggen ze nee -.- Wtf moet ik nou doen?

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Vraag aan de leraar of hij groepjes kan maken.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Is er geen optie om je profielwerkstuk en je economie opdracht alleen te maken? Want wanneer je met iemand gaat die je niet mag, dan gaat het sowieso fout..

En ja dat van Berlijn, dat weet ik niet zo goed. Wordt je niet door de leraren/begeleiders bij een bepaald groepje gestopt? Of kan je niet met die ene vriendin, of gaat die al met anderen ofzo?

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

Referee schreef:
    Is er geen optie om je profielwerkstuk en je economie opdracht alleen te maken? Want wanneer je met iemand gaat die je niet mag, dan gaat het sowieso fout..

En ja dat van Berlijn, dat weet ik niet zo goed. Wordt je niet door de leraren/begeleiders bij een bepaald groepje gestopt? Of kan je niet met die ene vriendin, of gaat die al met anderen ofzo?[/quote]

Nee, je moet zelf groepjes maken.. En mijn vriendin gaat al met anderen, die mij dus echt totaal niet mogen en ik hun ook niet. ;\

[ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 16:47 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Wat stom zeg!
    Bij ons op school waren er een paar mensen die geen groepje hadden, en die werden bij een groepje gestopt.
    Maar dan weet ik eigenlijk ook geen andere optie, want ik denk ook niet echt dat er iets anders is..

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.