Tuilla schreef:
(...)HAHAHA, waarom?
Hahahaha lach niet.
Ik reed op de brommer, en ik werd keihard ingehaald door zo'n jongen die ook op een brommer reed. Ik rijd 70(wat overigens ook veel te hard is, je mag 45 ofzo) en die gast reed volgens mij iets van 100 ;P.. En ineens schiet er zo'n auto het fietspad op en die ging zo ergens naar bellen. Ik moest dus uitwijken voor die auto, en toen ik goed keek zag ik dat het zo'n politie gastje was in een normale auto. En toen ging hij over het fietspad rijden, echt hard, achter die brommer aan. En toen moest die brommer stoppen, en ik moest er dus gewoon weer langs rijden. STAPT DIE POLITIEMAN GEWOON UIT DE AUTO, MOEST IK WEER UITWIJKEN. Kut nicht..
En het erge was nog, ik was dus uit, gaan Kim en ik naar de lange(winkel straat) en ik pakte mijn brommer. STAAT ER POLITIE OP SCHOOL.. Dus ik dacht shiiit! En wij zouden lopen met de brommer daar heen, want Kim had geen helm etc. Dus wij lopen weg, staat die auto die mij twee keer bijna aanreed er ook. Er stond dus een normale politie auto en die undercover wagen. Nou ik kneep hem even(A) ik d8 dat ze mij aangingen houden haha, maar het viel mee. Ze stonden iemand anders op te wachten.
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.