• Niet voor jonge kindertjes :'D
    Ja op school, lol. Zo'n gassie die ging praten met zo'n meisje dat voor me zat, toen waren we in de klas. Lol, over dat een vagina gemiddeld 12,5 cm diep is en een gemiddelde 'lul' zoals ze het noemde 14,5 en ze begrepen niet hoe dat kon passen x'D Haha omfg, heel gesprek erover, gingen ze googlen, kwamen ze erachter dat een vagina 7 á 10 cm diep is :'D En wtf, toen kwam er zo'n gesprek achter me op gang over 'de ware'. Dat dan de jongen was wie zijn 'lul' precies in jouw 'sleutelgat' paste x'D

    Edit; later hadden diezelfde jongen en het meisje er nog over en toen ging die jongen zo van; Ja, dan steekt die lul er half uit en dan knakt ie.
    Wtf x'D Ik ging stuk man. En toen nog even verder; Ja, wat moet je dan doen? naar een meisje gaan en vragen mag ik je even opmeten? Lol. ^^

    Omfg. De jeugd is oversekst tegenwoordig :Y)
    Jullie ook van die oversekste kindertjes in de klas? :'D

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 18:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die laatst eis best wel grappig bedacht..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    je moet niet bij ons in de klas komen tijdens bio, hoofdstuk 7...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    OMG xd
    Nou, van dat soort mensen heb ik geen last, want daar zijn ze allemaal te 'volwassen' enzo voor.
    Maar een vriendin heeft me een keer verteld hoe dat kon, omdat de vagina dan uitgerekt wordt :') Het was wel een beetje té veel informatie voor mij...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ahaha, bio, voorlichtingen hoofdstuk ging bij ons eigenlijk vrij goed x'D Alleen toen 'Jaap' kwam en kinderen er een condoom over moesten teon gingen we toch echt even stuk :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ahahaha, trouwens, er kwam nog meer moois bij x'D
    Even begin bericht editen x'd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    She schreef:
    je moet niet bij ons in de klas komen tijdens bio, hoofdstuk 7...

    Hahah, daar zijn wij nu ook mee bezig. Maar bij ons in de klas is het niet heeel erg.


    -

    hahaha, same here! ;D
    ik ga best veel om met jongens, en tijdens de middag ging ik eens bij hen zitten - wat ik normaal niet doe - om te eten. Ze waren alleen over sex en voetbal bezig. Dan vroegen ze aan mij: 'Waarover praten jullie dan wel niet?" en ik dan zo: 'Euh... Jongens? En gevoelens?' En ze barstten allemaal in lachen uit c; Maar om nog eens te antwoorden: ja, ik heb zo'n kindertjes in de klas n.n


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lol, over dat een vagina gemiddeld 12,5 cm diep is en een gemiddelde 'lul' zoals ze het noemde 14,5 en ze begrepen niet hoe dat kon passen x'D


    FAAAAIL hahaha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij is het ook best erg. :x


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een vagina is wel dieper. De penis raakt nooit de baarmoeder, met de gemiddelde lengte van 14,5 cm. En volgens mij ligt de gemiddelde lengte in Nederland rond de 11 cm


    Here & Now

    Zo moeilijk is dat niet, gewoon d'rin dauwen :Y).
    Wij vallen op zich wel mee nu. Maar wel heel veel dubbelzinnige opmerkingen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké, daar heb ik het dus echt nooit over met m'n vriendinnen. Wel eens over seks, maar of hij er nou inpast of niet.. God, wat een onderwerp zeg!


    It's time to be happy again.

    Champagne schreef:
    Oké, daar heb ik het dus echt nooit over met m'n vriendinnen. Wel eens over seks, maar of hij er nou inpast of niet.. God, wat een onderwerp zeg!


    Haha, het was een jongen die erover begon tegen een meisje x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha :') In de klas niet echt, maar wel op weg van en naar school.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    wij hebben zoon jongen in de klas en als er dan een oud vrouwtje langs komt roept ie: "Lekker Wijfiee"
    hij is echt oversekst, hij zegt ook wel meer dan alleen dat :'D


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.