• HoiiHoii

    Ik wil duss een nieuwe serie maken,,
    Geen TH dese keer ,,
    EN IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK
    Ik kies gwn de beste


    Het gaat over een meisje ...
    Ze zit op streetdance maar als haar vader plots komt te overlijden gaat het steeds slechter met haar. Op school gaat alles fout ,maar het boeit haar niet. Haar moeder is ELKE dag naar het graf en ze heeft geen flauw idee wat ze moet doen, duss stopt se al haar woede en verdriet maar weg. Dansen doet ze heel veel ,omdat dat het enigste is waarmee ze de pijn even kan laten wegglijden.
    Maar als dan de dansschool failiet gaat,gaat het steeds slechter met het meisje. ALs haar moeder dan zelfmoordneigingen krijgt weet het meisje zich geen raad meer en springt vn een brug af. Als ze weer wakker word is alles anders. Haar moeder is opgenomen in een kliniek dus moet ze naar een pleeggezin. Alleen de dochter van haar pleegouders is presies het tegenovergestelde van haar.
    De dochter zit op Ballet enso en is volgenens iedereen de ''perfecte'' dochter. Dansen kan het meisje niet meer, Sinds de val heeft"ze moeite met lopen. Iedereen heeft de hoop dat het meisje ooit nog normaal sou kunnen lopen al opgegeven.
    Maar het meisje zet door, Kan het haar lukken.
    Of heeft ze hulp nodig van die ene persoon..?



    Th komt er duss neit in voor maar wel Wilson Gonzales en Jimi Blue.. Alleen het word niet son lovestory,, Ik weet nog niet seker of het überhaud wel een lovestory word maar als het dat word dan wel van een bed8 karacter..


    En nu ; De rollen

    Het meisje:
    -BEZET!! sayXkiss
    De dochter van pleegouders:
    -
    een vriendin van streetdance:
    -Bezet!ITSMEFUCKERx
    Een dokter[es] (WHii ,i like that word):
    -
    3 meisjes die later bevriend met het meisje worden van de nieuwe school als se bij haar pleegouders gaat wonen:
    -Bezet Rawrrx3
    -Bezet StereoWorld
    -Bezet iPod
    Vriendin Wilson Gonzales:
    -
    3 vriendinnen van dochter pleegouders [zijn Huppels btw]:
    -
    -
    -

    Wat wil ik weten??

    Naam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Likes:
    Dislikes:
    Foto [Geen SCene fsoo en lieft tussen url]:
    Tekstje:
    Titel voor de serie XD:


    Crack a bottle

    Ik meen het..(baby)(A)


    Crack a bottle

    WAT MOET EEN MENS HIER DOEN OM REACTIES OP HAAR TOPICS TE KRIJGEN!!!???


    Crack a bottle

    Naam: Kim

    Leeftijd: 16

    Rol: de dochter van de pleegouders

    Likes: uitgaan shoppen

    Dislikes: school

    Foto [Geen SCene fsoo en lieft tussen url]:http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje:


    Hey
    Ik ben Kim
    16 jaartjes geleden op de aarde gedropd door me ma die ik niet ken.ik woon bij me pleegouders.Ik hou van uitgaan en Shoppen samen met vriendinnnen. Mensen zeggend dat ik lief brutaal eigenwijs en erg behulpzaam ben.Ik hou niet van school ik denk dat iedereen school wel haat.Ik moet naar school zie je later(K)

    -XXX- Kim

    Titel voor de serie XD: FF denke

    Naam:Loes

    Leeftijd:18

    Rol:3 meisjes die later bevriend met het meisje worden van de nieuwe school als se bij haar pleegouders gaat wonen

    Likes:Muziek, vrienden & festivals

    Dislikes: School

    Foto [Geen SCene fsoo en lieft tussen url]:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=59895

    Tekstje:
    Hej,
    Mijn naam is Loes en ik ben 18 jaar.
    Ik ben heel koppig en nieuwsgierig.Maar daar kan ik maar weinig aan doen.Praat daarover maar een smet men ouders. Ik kan niet zonder m'n vrienden en muziek. En ik ga ook heel graag naar Festivals. Maar school dat haat ik echt. Veel te vroeg opstaan.
    Dat was het zo een beetje. Nog veel Pleizer! Loes

    Titel voor de serie XD:*Heeft te weinig inspiratie* srry


    It's all for you, my butterfly.

    Naam: Naomi
    Leeftijd: 12, 13, mag veranderen.
    Rol: nieuwe vriend van die school daar
    Likes: Scene, emo, muziek, meligheid, grappig doen, rondhangen, jongens spotten, ...
    Dislikes: Players, mensen met een heeeeeeeeeeel erg groot ego, ...
    Foto [Geen SCene fsoo en lieft tussen url]:
    Tekstje: http://www.quizlet.nl/images/2008/36/lwsrxxvvydwvilx.jpg
    Hii! It's Nao ^^.
    Ik ben 12, bijna 13. Ik ben heel erg verlegen en stuff, maar toch zeggen ze dat ik grappig ben en té veel naar de jongens kwijl (vooral naar 'hem'). Maar ach, ik ben gewoon mijn eigen rare zelf. Van stijl heb ik dat emo-scene-skater-Nao-achtige-iets. Verder luister ik naar de band genaamd Good Charlotte, Nirvana, White Stripes, The Kooks, Death Cab For Cutie, The Racounters, MCR, Sum 41 en Simple Plan, en ik voeg er altijd met een breede debiele grijns er nog een paar aan toe.
    Nou, met gaan. De plicht roept!
    xNao
    Titel voor de serie XD: Uh ... Keep Holding On is het eerste wat in me opkomt.


    What's wrong whit loving someone?

    OKii ,
    Mensen ,, Kheb nog rollen over..
    Wie??


    Crack a bottle

    MENSEN REAGEER VERDOMME NOU! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    MENSEN REAGEER VERDOMME NOU! (A)

    Jaa ,,egt hè xD


    Crack a bottle

    kwil wel een rol emhh info volgt wel xD


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    maaar hier had je al een ander topic voor tog!!??

    daar heb ik op gerageerd dus..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Geen rollen-topics in het stamcafe.